بازی

ساخت انیمه Creed تا اسپین‌ آف‌های بیشتر از مجموعه فیلم راکی

ساخت انیمه Creed تا اسپین‌ آف‌های بیشتر از مجموعه فیلم راکی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای فیلم Creed و مجموعه راکی گسترش خواهد یافت. ددلاین گزارش داد که به‌دنبال موفقیت تجاری گسترده فیلم Creed 3، حالا آمازون و MGM به‌دنبال ساخت اسپین‌آف‌هایی براساس هر دو مجموعه کرید و راکی هستند. براساس این گزارش، فیلم Creed احتمال دارد به یک دنیای سینمایی تحت نظر آمازون تبدیل شود و براساس آن شاهد ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی براساس مجموعه کرید باشیم.

ددلاین می‌گوید که هنوز همه‌چیز در مراحل اولیه صحبت و توسعه قرار دارد، اما مایکل بی جردن، بازیگر و فیلمساز این مجموعه ملاقات‌هایی برای پروژه‌های مختلف براساس فیلم Creed داشته است که دارای ارتباط با این فیلم‌ها در طول سال‌های گذشته هستند. در این لحظه هیچ چیزی قطعی نیست، اما ددلاین می‌گوید که یک انیمه سریالی براساس فیلم کرید در حال ساخت است که این انیمه با اسپین‌آف Rocky در ارتباط است و یک سریال لایو اکشن نیز براساس دنیای راکی ممکن است ساخته شود.

مبارزه راکی و دراگو در فیلم Rocky IV

سرانجام پروژه‌ای با محوریت شخصیت آمارا کرید با بازی میلا دیویس کنت، دختر آدونیس کرید نیز در دست ساخت است. باتوجه‌به اینکه جردن خود از طرفداران سرسخت انیمه است و دختر آدونیس نقش مهمی در داستان فیلم Creed 3 داشت، از این دو پروژه به احتمال زیاد بیشتر خواهیم شنید. خارج از دنیای مرتبط با فیلم‌های کرید، اسپین‌آف فیلم Drago نیز در دست ساخت است که تمرکز آن روی ایوان دراگو و ویکتور دراگو، پسرش است. هر دو شخصیت در فیلم Creed 2 و فیلم Creed 3 حضور داشتند.

روبرت لاوتون در همکاری با MGM وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Drago که قرار است به‌خاطر سادگی نام رسمی آن نیز باشد، بر عهده گرفته است که گفته می‌شود این فیلم قرار است بیشتر به فیلم‌های راکی وفادار باشد. ازطرفی مایکل بی جردن، بازیگر نقش آدونیس کرید ماه گذشته در یک مصاحبه از ساخت فیلم Creed 4 خبر داده بود که باتوجه‌به موفقیت گسترده فیلم کرید ۳، به‌نظر می‌رسد که ساخت فیلم کرید ۴ در اولویت‌های آمازون و MGM در آینده قرار بگیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا