بازی

اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building با محوریت مریل استریپ

اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building با محوریت مریل استریپ

ماه تیر امسال بود که شبکه هولو از تمدید سریال Only Murders in the Building برای فصل سوم خبر داد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم این سریال کمدی منتشر شده است. شبکه هولو در طول مراسم اسکار ۲۰۲۳ که می‌توانید فهرست برندگان آن را در بیکینگ مطالعه کنید، اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building را منتشر کرد که تمرکز این تریلر بیشتر روی شخصیت مریل استریپ در این سریال کمدی است که درکنار پل راد از جمله بازیگران جدید سریال هستند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز فصل سوم سریال Only Murders in the Building قرار است روی قتل بن گلنروی با بازی پل راد باشد که در صحنه پایانی فصل دوم این سریال کمدی به قتل رسید. در فصل سوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان دوباره شاهد طرح پرسش‌ها و پاسخ به آن تا پیچش‌های داستانی و افشاهای بزرگ خواهیم بود. در هر حال اطلاعاتی از نقش مریل استریپ در دسترس نیست و همچنین شبکه هولو تایید کرد که فصل سوم سریال Only Murders in the Building در طول سال ۲۰۲۳ از این شبکه پخش خواهد شد.

حتما بخوانید:

    • نقد سریال Only Murders in the Building | فصل اول
    • نقد سریال Only Murders in the Building | فصل دوم

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، مریل استریپ، پل راد، ناتان لین، تینا فی، ونسا آسپیلاگا، رایان بروسارد، جکی هافمن و جیمز کاورل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان نیز بازگشته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا