بازی

اضافه شدن Persona 5 و چند بازی دیگر به گیم پس در ماه اکتبر

اضافه شدن Persona 5 و چند بازی دیگر به گیم پس در ماه اکتبر

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه اکتبر که عموما با جشن هالووین در روز سی‌و‌یکم این ماه شناخته می‌شود، شاهد معرفی بازی‌های جدیدی سرویس اشتراک بازی گیم‌‌پس هستیم که بسیاری از آن‌ها را بازی‌هایی در سبک وحشت‌و‌بقا و ترسناک تشکیل می‌دهند.

طبق اعلام رسمی مایکروسافت، گیمرها می‌توانند از دو روز دیگر یعنی ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) مجموعه بازی‌های Amnesia که شامل سه بازی ترسناک این سری می‌شود را از فروشگاه ایکس باکس دریافت کنند. The Dark Descent ،A Machine For Pigs و بسته‌الحاقی Justine دو قسمت سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه‌ی ترسناک استودیوی فرکشنال گیمز هستند که قسمت اول بازی داستان تلاش‌های شخصیتی به نام دنیل برای فرار از قلعه‌ی شوم Brennenburg را روایت می‌کند. این بازی‌ها برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری گیمینگ مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

سومین قسمت از سری فراموشی با نام Amnesia: Rebirth دومین بازی جدید گیم‌پس در نیمه‌ی دوم ماه اکتبر است که همزمان با باندل سه بازی دیگر این مجموعه، در تاریخ ۲۰ اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان با در اختیار داشتن کنترل Tasi Trianon، وظیفه دارند تا با حل معماهای پیچیده و زنده ماندن در یک صحرای ناشناخته در الجزایر، از راز سقوط هواپیمای گروه همراه خود سر در بیاورند.

Phantom Abyss سومین بازی جدید گیم‌پس خواهد بود که در قالب برنامه‌ی دسترسی زودهنگام یا Game Preview، از بیستم اکتبر در دسترس دارندگان سرویس گیم‌پس روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پی‌سی و کلاود قرار می‌گیرد. فانتوم ابیس یک بازی چندنفره‌ی آنلاین غیر هماهنگ است که در آن بازیکنان برای فرار از معبدهای مرگباری که به‌صورت اتفاقی ساخته شده‌اند، وظیفه دارند تا عتیقه‌های قیمتی مخفی‌شده درون آن‌ها را کشف کنند.

پوستر بازی Amnesia: Rebirth

اثر ترسناک تحسین‌شده‌ی Soma آخرین بازی استودیوی فرکشنال گیمز است که یک داستان وحشتناک علمی‌تخیلی از تلاش‌های یک مرد برای نجات از مجتمع بزرگی در اعماق اقیانوس اطلس را روایت می‌کند. این بازی از بیستم اکتبر برای کلاود، کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

بازی نقش‌آفرینی Persona 5 Royal ساخته‌ی استودیوی Atlus چهارمین بازی برای نیمه دوم ماه اکتبر سرویس گیم‌پس است که از ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بسیاری از منتقدان، پرسونا 5 را یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی تاریخ صنعت بازی می‌دانند و نسخه‌ی کامل‌ رویال پرسونا 5،‌ ساعت‌ها محتوای تازه به‌ گیم‌پلی این بازی اضافه می‌کند و ماجراجویی‌های جدیدی را برای گروه مخفیانه‌ی Phantom Thieves مهیا می‌کند.

سه بازی Frog Detective: The Entire Mystery Gunfire Reborn و Signalis نیز دیگر بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس هستند که از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) در دسترس دارندگان این سرویس قرار می‌گیرند. Gunfire Reborn یک بازی شوتر اول شخص روگ‌لایت و در سبک ماجراجویی است که در آن بازیکنان در قالب ۶ جنگجوی مختلف با مهارت‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد، با دشمنان چالش‌برانگیز رو‌به‌رو می‌شوند.

باندل کامل سری Frog Detective: The Entire Mystery نیز ترکیبی از سه ماجرای پلیسی معمایی است که تنها برای مشترکین گیم‌پس روی پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد. Signalis نیز یک بازی دوبعدی خلاقانه است که سازندگان آن می‌گویند برای طراحی آن از بازی‌های مشهور این سبک مانند سایلنت هیل و رزیدنت ایول الهامات زیادی گرفته‌اند. این بازی گیمرها در نقش یک متخصص گمشده به‌نام Elster قرار می‌دهد که باید با حل کردن پازل‌ها، از شر وحشت‌های روان‌شناختی و کیهانی نجات پیدا کنند.

اضافه شدن Persona 5 و چند بازی دیگر به گیم پس در ماه اکتبر

مثل همیشه برای این ماه نیز بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی در دسترس مشترکان گیم پس التیمیت قرار خواهد گرفت. بسته‌ی Sportswear برای بازی Secret Neighbor که یک ست ورزشی تنیس و بسکتبال را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد، گسترش‌دهنده‌ی Get To Work بازی سیمز 4، محتوای The Herald of the Flame که هشتمین ماجراجویی محدود بازی آنلاین Sea of Thieves است و باندل ۲۵ سالگی سری فال‌اوت برای بازی آنلاین Fallout 76 که سلاح‌های جدید و آیتم‌های C.A.M.P. جدیدی را به‌ بازی اضافه می‌کند، محتوای جدید گیم‌پس برای مشترکین سطح التیمیت این سرویس خواهد بود.

همچنین مشترکین گیم‌پس روی پی‌سی وسطح التیمیت، به نسخه Anniversary Edition بازی استراتژیک محبوب Age of Empires IV دسترسی خواهند داشت که شامل نقشه‌های جدید، به‌روزرسانی‌های تازه و دو تمدن جدید مالی‌ها و عثمانی می‌شود.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Alan Wake: American Nightmare
  • Backbone
  • Bassmaster Fishing 2022
  • Nongunz: Doppelganger Edition
  • Project Wingman
  • Second Extinction
  • Sniper Elite 4
  • The Forgotten City

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر از فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت خریداری کنند.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا