فناوری

گلکسی اس ۲۲ رکورد گوشی‌های پیش فروش شده سامسونگ را شکست

گلکسی اس ۲۲ رکورد گوشی‌های پیش فروش شده سامسونگ را شکست

مجله خبری بیکینگ – سامسونگ یک روز قبل از عرضه رسمی گوشی و تبلت نسل بعدی خود، اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۲ و تب اس ۸ رسما بیشترین پیش فروش را در میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های قبلی سامسونگ داشته‎اند.

براساس گزارش Digital Trends؛ پیش فروش S۲۲ حدود دوبرابر بیشتر از S۲۱ بوده است، S۲۲ Ultra با صفحه‌نمایش بزرگ و قلم محور، بیش از ۶۰ درصد از فروش گوشی‌های جدید سامسونگ را به خود اختصاص داده است. به طور مشابه، تب اس ۸ اولترا تقریبا ۵۰ درصد از فروش سری جدید تبلت‌های سامسونگ را به خود اختصاص داد، تا جایی که پیش از عرضه در سراسر جهان به فروش رسید.

این امر به‌ویژه برای گوشی‌های گلکسی، که مدل قبلی آن با فروش بسیار ضعیفی مواجه بود، وضعیت معکوس را نشان می‌دهد. لزوماً گلکسی اس ۲۱ گوشی بدی نبود. مصرف کنندگان در آن زمان گزینه‌های جذاب دیگری هم داشتند، به ویژه با محصولاتی مانند Samsung A۲۲ که با هزینه اندکی از پشتیبانی ۵G نیز برخوردار بودند.

سری جدید تبلت‌های تب اس ۸ سامسونگ که در رویداد Galaxy Unpacked در اوایل این ماه معرفی شد، اولین سری از مدل‌های ثابت این شرکت برای مدتی است. آن‌ها از طراحی مشابه مدل‌های قبلی برخوردارند، اگرچه، در یک حرکت کمی بحث برانگیز، همان “بریدگی” را برای صفحه نمایش دارند که اپل به تدریج در سال‌های اخیر اتخاذ کرده است.

/

سری گلکسی اس ۲۲ که در همان رویداد معرفی شد، به عنوان بادوام‌ترین گوشی‌های سامسونگ تاکنون معرفی می‌شود که دارای صفحه نمایش Gorilla Glass Victus+ در جلو و پشت، با قاب آلومینیومی Armor قوی است. مدل پایه S۲۲ دارای حداقل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، عمر باتری ۳۷۰۰ متری و چهار گزینه رنگی از جمله طلایی سبز و صورتی است.

خط جدید محصولات سامسونگ _ گلکسی S۲۲، S۲۲ +، S۲۲ Ultra، Tab S۸، Tab S۸+، و Tab S۸ Ultra – همه به طور رسمی در ۲۵ فوریه در سراسر کشور عرضه می‌شوند و در Samsung.com، در دسترس خواهند بود.

سری جدید گوشی‌های گلکسی از ۸۰۰ دلار برای S۲۲ شروع می‌شود و تا ۱۲۰۰ دلار برای مدل Ultra می‌رسد. به طور مشابه، تب اس ۸، که سامسونگ آن را به عنوان «تطبیق‌پذیرترین خط تبلت‌های خود تا کنون» معرفی می‌کند، برای مدل پایه از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که Verizon، T-Mobile و AT&T همگی حداقل ۷۰۰ دلار اعتبار برای Galaxy S۲۲ یا Ultra جدید با معامله واجد شرایط ارائه می‌دهند. در زمان عرضه، مشتریانی که Tab S۸ جدید خریداری می‌کنند، بسته به مدل، می‌توانند یک گواهی الکترونیکی ۵۰، ۷۵ یا ۱۰۰ دلاری برای امتیاز پاداش از سامسونگ دریافت کنند.


انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا