بازی

توضیحات سازندگان درباره کارگردانی هنری و پیگلین‌ها در تریلر بازی Minecraft Legends

توضیحات سازندگان درباره کارگردانی هنری و پیگلین‌ها در تریلر بازی Minecraft Legends

با انتشار بازی Minecraft Legends در ماه آینده دنیای ماینکرفت با سبک اکشن استراتژی همزمان آشنا می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Blackbird Interactive با پخش ویدیو جدیدی در خصوص جلوه‌های بصری، ظاهر کلی و نحوه خلق آن‌ها توضیحاتی را به طرفدارها ارائه کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Minecraft Legends در مقایسه با منبع الهام خود پروپیمان‌تر و سرشار از زندگی است. با سفر در جهان بازی پرندگانی را خواهید دید که از درختان بیرون می‌آیند و صدای وزش باد را می‌شنوید. اثرات آب‌وهوایی مانند باران به روش‌های سینمایی در پهنه‌های آبی باعث ایجاد موج می‌شوند. در این بازی حیوانات دارای انیمیشن‌هایی با فریم‌های کلیدی هستند که به آن‌ها روح می‌بخشد. جنبه‌های محیطی نیز فرآیندهای متعددی را طی می‌کنند تا خوب به‌نظر برسند.

در بازی Minecraft Legends پیگلین‌های متخاصم از نظر ظاهری با گونه دیگر متفاوت خواهند بود. استودیو بلک‌برد از به‌روزرسانی Nether بازی ماینکرفت استودیو Mojang الگو گرفته است و با رنگ‌های مختلف هویت بیشتری به پیگلین‌ها می‌دهد. در این بازی بازیکن و ماب‌های جهان ماینکرفت باید به مقابله با پیگلین‌های مهاجم بپردازند.

ماینکرفت لجندز برای انتشار در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ (۱۴ آوریل ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. بنابر اعلام موجانگ، بازی ماینکرفت لجندز علاوه‌بر کمپین تک نفره، شامل حالت مشارکتی چندنفره هم خواهد بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا