بازی

انتشار تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت نمایش شخصیت لروی اسمیت

انتشار تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت نمایش شخصیت لروی اسمیت

استودیو بازی‌سازی بندای نامکو در طول هفته‌های گذشته مجموعه‌ای از تریلر‌های گیم‌پلی بازی Tekken 8 را به نمایش در‌ آورده است. ویدیوهای منتشر‌شده ما را بیشتر با کاراکترهای حاضر در نسخه جدید و سبک مبارزه‌ای آن‌ها آشنا می‌کند. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان بازیکن تیکن ۸ تریلر تازه‌ای را از جدیدترین ساخته خود منتشر کردند. توسعه‌دهندگان در این ویدیو تمرکز خود را روی نمایش کاراکتر لروی اسمیت گذاشته‌اند. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در بالا مشاهده کردید، این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای، درکنار نمایش شخصیت لروی اسمیت و سگ همراه این کاراکتر در ابتدای ویدیو، ما را با حرکات و فنون رزمی این مبارز بیشتر آشنا می‌کند. شخصیت نام‌برده‌ شده ابتدا با حضور در بازی Tekken 7 که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، قدم به این مجموعه گذاشت. همچنین درکنار موارد ذکر‌‌شده، سازندگان تریلر دیگری را نیز با محوریت نمایش مبارزات شخصیت آسوکا کازاما به نمایش درآورده‌اند. این کاراکتر یکی دیگر از اعضای خانواده کازاما به شمار رفته و در این اثر به‌دنبال دو شخصیت جین و جون کازاما است. شما همراهان گرامی می‌توانید ازطریق لینک زیر به مشاهده ویدیو بپردازید.

شخصیت Asuka Kazama در بازی Tekken 8

تماشا در یوتیوب

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه بوده و تاریخ انتشار دقیقی را ندارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا