فناوری

فروش تلویزیون برای سامسونگ دردسر شد!

فروش تلویزیون برای سامسونگ دردسر شد!

پرونده‌ی جدیدی در دادگاه آمریکا ادعا می‌کند شماری از تلویزیون‌های سامسونگ قابلیت‌های اشاره‌شده در تبلیغات را ندارند. این پرونده که به شکواییه‌ای گروهی تبدیل شده است و آن را شرکت حقوقی Ray Kim Law نمایندگی می‌کند، سامسونگ و فروشگاه بست بای را دادگاهی می‌کند.

بر این اساس، گفته می‌شود برخی از تلویزیون‌های 4K QLED سامسونگ که ازطریق فروشگاه بست بای فروخته شده‌اند، از قابلیت‌های +Motion Xcelerator Turbo و FreeSync و درگاه HDMI 2.1 بی‌بهره‌اند.

به‌روایت گیزموچاینا، +Motion Xcelerator Turbo با تزریق فریم‌های جدید در فضای میانی فریم‌های موجود، نرخ فریم تصویر را ارتقا می‌دهد. به‌لطف +Motion Xcelerator Turbo نیز، کاربران تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند محتواهای ویدئویی را روان‌تر ببینند.

همچنین، قابلیت FreeSync که آن را AMD توسعه داده است، نرخ نوسازی نمایشگر را با نرخ فریم ویدئو همگام‌سازی می‌کند تا تصویر روان به‌نظر برسد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در برخی از تلویزیون‌های سامسونگ دیده نمی‌شود، درگاه HDMI 2.1 است. HDMI 2.1 از وضوح و نرخ فریم بیشتر از HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال ویدئوهای 4K/120fps یا 8K/60fps را فراهم می‌کند.

فعلاً مدل دقیق تلویزیون‌هایی که در پرونده‌ی دادگاه به آن‌ها اشاره شده، اعلام نشده است. در روزهای آینده با برداشته‌شدن مهروموم پرونده، جزئیات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا