بازی

تأیید عرضه بازی‌های Sea of Stars و Neon White برای گیم پس

تأیید عرضه بازی‌های Sea of Stars و Neon White برای گیم
پس

شرکت مایکروسافت در رویداد Xbox Games Showcase Extended با پخش یک تریلر از آثار مستقل آتی سرویس گیم پس رونمایی کرد.

با اینکه رویداد Xbox Games Showcase Extended بیشتر به نمایش بازی‌های پیش‌تر معرفی‌شده و معرفی آثار تازه اختصاص داشت، اما مایکروسافت در جریان این رویداد به رونمایی از آثار مستقل آتی گیم پس پرداخت.

بنابر اعلام مایکروسافت، در مجموع ۱۰ بازی مستقل در زمان عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد. شاید بتوان برجسته‌ترین آن‌ها را بازی رترو نوبتی نقش‌آفرینی Sea of Stars استودیو Sabotage دانست که در ماه مارس برای کنسول‌های ایکس باکس هم معرفی شد و برای انتشار در تاریخ ۷ شهریور (۲۹ اوت) در نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی تحسین‌شده Neon White استودیو Angel Matrix نیز در روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد. این بازی معمایی-پلتفرمر اول-شخص شوتر از مدت‌ها پیش در دسترس کاربران سایر پلتفرم‌ها قرار گرفته بود و شایعاتی از راه‌یابی آن به ایکس باکس به گوش می‌رسید. با اینکه هنوز تاریخ انتشار بازی نئون وایت برای ایکس باکس مشخص نیست، اما احتمالا در شوکیس آتی Annapurna Interactive جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر خواهد شد.

بازی Mineko’s Night Market، بازی The Wandering Village، بازی Technocia، بازی The Bookwalker، بازی Little Kitty Big City، بازی Another Crab’s Treasure، بازی Galacticare و بازی Harold Halibut از دیگر آثار مستقلی به‌شمار می‌آیند که شرکت مایکروسافت راه‌یابی آن‌ها به سرویس Game Pass را تأیید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا