بازی

احتمال تاخیر خوردن دوباره بازی Suicide Squad: Kill the Justice League [بروزرسانی: احتمال تاخیر تا ۲۰۲۴]

احتمال تاخیر خوردن دوباره بازی Suicide Squad: Kill the Justice League [بروزرسانی: احتمال تاخیر تا ۲۰۲۴]

بروزرسانی: پس از گزارش شرایر با محوریت احتمال تاخیر خوردن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳، حال جف گراب، ژورنالیست مشهور، اعلام کرده که عرضه بازی ممکن است حتی به سال ۲۰۲۴ موکول شود. برادران وارنر فعلا خبر رسمی در این مورد منتشر نکرده است و باید منتظر جزییات بیش‌تر باشیم. 

متن اصلی خبر: از زمان معرفی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌وسیله استودیو محبوب راک‌استدی، طرفداران مدت زمان نسبتا زیادی را منتظر جزییات بیش‌تر و نمایشی از گیم‌پلی آن بودند. چندی پیش بود که ویدیو گیم‌پلی بازی منتشر و جزییات بیش‌تری از آن ارائه شد؛ جزییاتی چون نیازمندی بازی به داشتن اتصال دائمی اینترنت، لایو سرویس بودن و گیم‌پلی لوت‌محور آن. برخی از این موارد اعتراض‌ها و واکنش‌های منفی طرفداران را در پی داشت و به‌نظر می‌رسد این موضوع باعث شده تا بازی دیرتر از تاریخ انتشار مشخص‌شده، در دسترس قرار بگیرد. 

به‌طور دقیق‌تر، بر اساس گزارشی که جیسون شرایر در سایت بلومبرگ منتشر کرده، شرکت برادران وارنر، ناشر بازی، تصمیم گرفته تا به دلیل واکنش‌های منفی طرفداران نسبت به جزییات و نمایش بازی، آن را دیرتر منتشر کند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پیش از این یک بار تا بهار سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده و قرار بود ۵ خرداد ۱۴۰۲ منتشر شود. حال شرایر اعلام کرده که بازی قرار است دوباره تاخیر داشته باشد و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ منتشر شود. 

در این گزارش همچنین آمده که محوریت اصلی واکنش‌های منفی کاربران به Suicide Squad: Kill the Justice League، لایو سرویس بودن آن است و برادران وارنر هم به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته است. باید منتظر ماند و دید در صورتی که این خبر رسما تایید شود، قرار است در این مدت زمان بیش‌تری که سازندگان خواهند داشت، چه تغییراتی در بازی صورت بگیرد. نظرات خود را در این مورد با بیکینگ و کاربرانی به‌اشتراک بگذارید. 


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا