بازی

اعلام زمان خاموشی دائمی سرورهای دو نسخه اول Forza Horizon

اعلام زمان خاموشی دائمی سرورهای دو نسخه اول Forza
Horizon

زمان دقیق غیرفعال شدن سرورهای آنلاین دو بازی اول سری Forza Horizon مشخص شد.

استودیو سازنده بازی‌های مسابقه‌ای فورزا در یک بیانیه رسمی تایید کرد سرورهای آنلاین 1 Forza Horizon و Forza Horizon 2 در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگست) امسال برای همیشه خاموش خواهند شد. پس از خاموش شدن سرورها، قابلیت‌های آنلاین این دو بازی از جمله مچ‌میکینگ و تابلوهای امتیاز از دسترس بازیکنان خارج می‌شوند.

مایکروسافت در ادامه اعلام کرد هر دو بازی پس از خاموشی سرورها به‌صورت آفلاین قابل تجربه خواهند بود. توسعه‌دهندگان دلیل خاموشی سرورها را قدیمی بودن دو بازی اول Forza Horizon و تعداد بازیکنان اندک سرورهای آنلاین آن‌ها می‌داند. باید توجه داشت که از تاریخ اعلام‌شده، امکان خرید دو بازی اول Forza Horizon از فروشگاه‌ها وجود ندارد و تنها افرادی که از قبل بازی‌ها را خریداری کرده باشند می‌توانند آن‌ها را مجدد برای تجربه‌های تک‌نفره و آفلاین دریافت کنند.

با این وجود ویژگی‌های آنلاین برای بازی‌های جدیدتر سری Forza Horizon یعنی از نسخه سوم به بعد همچنان در دسترس خواهند بود و به نظر نمی‌رسد تیم سازنده برنامه‌ای برای تغییر این روند داشته باشد. بازی‌سازها در حال حاضر مشغول توسعه بسته الحاقی و پشتیبانی از بازی Forza Horizon 5 هستند که در اوایل امسال آمار مجموع بازیکنان آن از ۳۰ میلیون نفر گذشت. بازی Forza Horizon 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا