بازی

عرضه باندل بازی The Last of Us Part 1 با کارت‌های گرافیک AMD

عرضه باندل بازی The Last of Us Part 1 با کارت‌های گرافیک AMD

براساس اعلام شرکت AMD، خریدارانی که از تاریخ دوم فوریه سال جاری میلادی اقدام به خرید مدل‌های منتخبی از کارت‌های گرافیک سری AMD Radeon کرده باشند یا اینکه کامپیوترهای گیمینگ پیش‌ساخته‌ی مبتنی بر این GPUها را بخرند، از طرف فروشندگانی که در این کمپین تبلیغاتی شرکت کردند، بدون هزینه‌ی جداگانه بازی The Last of Us Part 1 را دریافت خواهند کرد.

این باندل شامل جدیدترین کارت‌های گرافیک سری RX 7000 و همچنین برخی مدل‌های دسکتاپ AMD Radeon RX 6000 می‌شود. باندل جدید جایگزین طرح‌های قبلی می‌شود که بازی‌های The Callisto Protocol و Dead Island 2 را در اختیار خریداران این محصولات قرار می‌داد.

The Last of Us Part 1 درواقع نسخه ریمیک بازی اورجینال The Last of Us است که در نقد و بررسی بیکینگ امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کرد. صادق تواضعی در مقاله بررسی این بازی می‌نویسد: «The Last of Us Part 1 با درنظر گرفتن بسته الحاقی Left Behind تجربه‌ای ۱۶ الی ۱۷ ساعته را دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد. از نظر بصری، بازی دست‌خوش تغییرات بسیاری شده و حال زیبا‌تر از همیشه می‌توانید The Last of Us را تجربه کرده و تغییرات اعمال شده روی انیمیشن‌ها و میان‌پرده‌ها، سبب شده تا گیم‌پلی و داستان سرایی بازی هم درگیرکننده‌تر از قبل باشد».

در پایان نظرات خود را در اینباره با بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا