بازی

تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت کاراکتر هوارانگ

تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت کاراکتر
هوارانگ

ساعاتی قبل سازندگان بازی Tekken 8 یک تریلر جدید از این اثر را با محوریت نمایش گیم پلی یکی از محبوب‌ترین کاراکتر‌های این سری در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی یک تریلر جدید از بازی موردانتظار Tekken 8 توسط بندای نامکو پخش شده است. ویدیو موردنظر تمرکز خود را روی نمایش شخصیت Hwoarang گذاشته است. سازندگان این اثر مبارزه‌ای در طول ماه‌های اخیر با پخش ویدیو‌های مختلف، کاربران را بیشتر با گیم‌پلی شخصیت‌های متنوعی مثل جین کازاما، پائول فینکس، لروی اسمیت، کازویا میشیما و نینا ویلیامز آشنا کرده‌اند. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید تریلر جدید بازی Tekken 8  را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

همانطور که شما عزیزان در این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای مشاهده کردید، ما در تریلر جدید بیشتر با سبک مبارزه‌ای تکواندو کاراکتر موردنظر و طراحی آن آشنا می‌شویم. طراحی شخصیت موردنظر نسبت به نسخه‌ی قبلی این مجموعه، دستخوش تغییراتی شده است. کاراکتر هوارانگ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای این سری بازی شناخته می‌شود که از زمان عرضه بازی ‌Tekken 3 در این اثر مبارزه‌ای حضور داشته است. با انتشار این تریلر از جانب توسعه‌دهندگان بازی Tekken 8، تعداد شخصیت‌های فهرست اولیه این اثر به تعداد ۱۴ رسیده است.

 بازی Tekken 8 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه بوده و در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا در آینده سازندگان کاراکترهای دیگری را معرفی خواهند کرد؟ چخ انتظاراتی از جدیدترین ساخته بندای نامکو دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا