بازی

مسابقه در جاده رنگین کمان در تریلر نهایی انیمیشن ماریو

مسابقه در جاده رنگین کمان در تریلر نهایی انیمیشن ماریو

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر نهایی انیمیشن ماریو است که بامداد امروز در جریان دایرکت اختصاصی نینتندو برای این انیمیشن منتشر شده است و در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از تلاش ماریو برای متوقف کردن باوزر هستیم. ماریو باید با شخصیت‌های زیادی مثل پرنسس پیچ و دانکی کونگ همکاری کند. در تریلر شاهد ارجاعات زیادی به دنیای بازی‌های Mario هستیم.

علاوه‌بر اشاره به سری بازی ماریو کارت و جاده معروف رنگین کمان، شاهد نسخه آتشین دانکی کونگ نیز در طول تریلر جدید و نهایی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie هستیم. همچنین در طول این تریلر که در روز ماریو پخش شد، صحنه‌های پلتفرمینگ مشهور بازی‌های Mario را هم می‌بینیم. در طول برنامه نینتندو دایرکت همچنین شیگرو میاموتو حضور پیدا کرد. او گفت که مراحل ساخت انیمیشن The Super Mario Bros. Movie به پایان رسیده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله‌ مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از روی بازی ساخته خواهند شد | از ماینکرفت تا سونیک ۳

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده داشته‌اند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۲۳ (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا