علم و دانش

دعوا بر سر سلاح مخوف هیتلر پس از ۸۰ سال!

دعوا بر سر سلاح مخوف هیتلر پس از ۸۰ سال!

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، از جمله طرح‌های بلند پروازانه ارتش هیتلر در جنگ جهانی دوم ساخت بمب‌افکنی استثنایی برای بمباران نیویورک بود. این طرح البته به سرانجام نرسید اما انتشار گزارشی درباره آن بحث داغی میان کاربران بیکینگ برانگیخت.

پیشرفت‌های خارق‌العاده آلمان و افسوس برای استفاده نادرست از این پتانسیل عظیم در کامنت‌های کاربران به وضوح دیده می‌شد.

  • بی‌نام در این رابطه نوشت: «افسوس انفجار مهندسی در جهان با جنگ جهانی ساختگی به باد رفت وگرنه هیچ پیشرفت چشمگیری بدون ایده های آلمانی الان هم پا نگرفته! فضاپیما، آپولو؛ بدون سرنشین، بالستیک، هسته ای، رادارگریز، B۲، رادار آرایه ای، مخابرات راه دور، بیسیم، آب سنگین، پیوند اعضا، ژنتیک، شیمی، داروسازی، … اصلا ادم نمی دونه اون زمان ۱۹۳۰چطور یهو به این همه دستاورد علمی رسیدن.»
  • ناشناس هم در نظری مشابه نوشت: «آلمان با آن همه پیشرفت که در سالهای ۱۹۴۰ حاصل شده بود وبسیاری از آن پیشرفت ها حتی بعد از ۸۰ سال بعید به نطر میرسد اگر هیتلر دست به تجاوز نمی زد امروز آلمان حرف اول را در جهان میزد و آنچه برای جهانیان موجب عبرت است تجاوز گر هر چه پیشرفته هم باشد محکوم به شکست است.»
  • فرهاد نوشت: «نمی خوام از آلمان طرفداری کنم ولی واقعا تاثیر زیادی تو پیشرفت امروز دنیا داشتن. نکته جالبش اینکه فرانسه و انگلیس و متفقین به آلمان اعلان جنگ دادن و به آلمان حمله کردن ولی همیشه آلمان رو به عنوان شروع کننده و مقصر جنگ جهانی معرفی می کنن! و اگه خوب ببینیم جنگ با شوروی هم که خودش یه قدرت استعماری و متجاوز بود و یهودیا توش نفوذ زیادی داشتن به نوعی یه جنگ پیشگیرانه و پیشدستانه می تونه قلمداد بشه قبل از اینکه مثل انگلیس و فرانسه به آلمان حمله کنن.»

جدای از این نکته بحث داغی درباره آینده جهان در صورت پیروزی هیتلر و نازی‌ها هم میان کاربران درگرفت که نکاتی جالبی در آن مطرح شده است.

  • دارا می‌گوید: «هرکی پیروز و ثروتمند میشه شرارت میکنه چه بسا آلمان پیروز میشد الان از آمریکا هم شرورتر بود.»
  • حسام نوشته است: «حیف که هیتلر اشتباه ناپلئون رو تکرار و به روسیه حمله و سرمای کشنده سیبری ارتش قدرتمندش را نابود کرد که اگر نبود این اشتباه مهلک، الان دیگر آمریکا شیطان بزرگ وجود نداشت و انگلیس روباه مکار هم مثل آمریکا نابود میشد، غده سرطانی اسراییل اصلا تشکیل نمیشد…..»
  • امیر در نقطه مقابل می‌گوید: «هیتلر اگه بود الان کره زمینی وجود نداشت اگر که جنگ رومیبرد الان همه کشورها رو زیر سلطه داشت و بقیه کشورها رو برده میکرد.»
  • حامد پارسا هم تقریبا نظر مشابهی دارد: «در نظر داشته باشیم که شرارت آمریکا بعد از پیروزی در جنگ دوم ، شروع شد. پس شاید اگر هیتلر پیروز میشد ، حالا شاهد شرارت های آلمان نازی در سراسر جهان بودیم.»
  • بی‌نام نوشت: «کاش هیتلر پیروز میشد ما هم الان وضعمان بهتر بود.»
  • محمدمهدی در پاسخ بی‌نام نوشته است: «نه بابا اصلا اینطور نبود اگه هیتلر هم پیروز میشد بازم به متحدینش خیانت میکرد مثل آمریکا و روسیه که الان با هم دشمن شدن.»

اگر دوست دارید درباره طرح ساخت بمب افکن برای بمباران آمریکا بیشتر بدانید، گزارش «سلاح خارق‌العاده هیتلر برای نابود کردن آمریکا» را مطالعه کنید.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا