بازی

نیم نگاه رومیزی ماینکرفت

نیم نگاه رومیزی ماینکرفت

بازی‌های رومیزی دیگر به بخشی از زندگی روزمره‌ی بسیاری از ما تبدیل شده‌اند. خیلی‌هایمان بازی‌های رومیزی محبوبی داریم که با دوستان‌مان در اوقات فراغت بازی‌شان می‌کنیم. بازی‌هایی که می‌توانند برای ساعت‌ها سرگرم‌مان کنند. در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه‌های رومیزی بیکینگ این‌بار به سراغ یک بازی رومیزی تماما ویدیوگیمی رفته‌ایم: ماینکرفت: سازندگان و زیستگاه‌ها.

ماینکرفت یکی از آن بازی‌هایی است که هر گیمری از بزرگ و کوچک حداقل یک‌بار نامش را شنیده است. بازی پرطرفداری که طرفدارانش ساعت‌ها و روزها را با آن سپری می‌کنند. تیم مستر گیمر و فروشگاه بازی پلنت بازی رومیزی محبوب Minecraft: Builders & Biomes را با کیفیتی مرغوب و راضی‌کننده برای مخاطب فارسی‌زبان آماده کرده‌اند. این بازی که با نام ماینکرفت: سازندگان و زیستگاه‌ها ارائه شده، مناسب سنین ۱۰ سال به بالا است. بازی برای تجربه توسط ۲ تا ۴ بازیکن طراحی شده است و زمان هر دور کامل آن چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

در بازی رومیزی ماینکرفت باید حین کاوش در جهانی ماورایی بلوک‌های معدنی به دست بیاورید، سازه‌های تماشایی بسازید، برنامه‌ریزی کنید و به جنگ ماب‌های مشهور ماینکرفت بروید. بازی ۶۴ کاشی ساخت‌و‌ساز دارد که در ۱۶ دسته‌ی ۴تایی چیده‌ می‌شوند. بازیکنان باید با مهارت و البته برنامه‌ریزی تجربه به دست بیاورند، منابع جمع کنند و به مراتب در رقابتی جذاب به سمت پیروزی حرکت کنند. بازی توضیحات مفصل اما آسان‌فهمی دارد که در ویدیو نیم‌نگاه توضیح داده‌ایم. این نیم‌نگاه را  از دست ندهید.

بازی ماینکرفت: سازندگان و زیستگاه‌ها توسط بازی پلنت در اختیار بیکینگ قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بازی پلنت بازی‌های رومیزی گوناگون و متنوعی را خریداری کرده و ساعاتی مفرح برای خودتان و دوستان‌تان رقم بزنید.

تماشا در یوتیوب


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا