بازی

اعلام تاریخ انتشار ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر تازه

اعلام تاریخ انتشار ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر تازه

فراگ‌ورز در گذشته اعلام کرده بود تاریخ انتشار ریمیک بازی ترسناک و روانشناختی Sherlock Holmes: The Awakened را به‌دلیل مشکلاتی که برای تیم توسعه‌ی مستقر در کیف اوکراین رخ داده است، تا ماه آوریل ۲۰۲۳ به تعویق خواهد انداخت. حال این استودیو با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ انتشار این بازسازی را اعلام کرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده، ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened قرار است در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ (۱۱ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. در ادامه استودیو فراگ‌ورز تایید کرد که توسعه‌ی این بازسازی به اتمام رسیده و گلد شده است. این بدان معنا خواهد بود که توسعه‌ی محتوای بازی کامل شده و از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. توسعه‌دهندگان در این فرصت باقی‌مانده می‌توانند روی رفع مشکلات و بهینه‌سازی بیشتر محصول خود کار کنند.

فراگ‌ورز در ادامه به قیمت سه نسخه‌ی مختلف از ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened اشاره کرد. نسخه‌ی معمولی این بازسازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و تنها شامل بازی اصلی خواهد بود. در همین حال نسخه‌ی دیلاکس با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و شامل بسته‌های گسترشی اضافه و ۶ لباس انحصاری است. درنهایت نسخه‌ی پریمیوم این بازسازی، برچسب قیمت ۵۴.۹۹ دلاری خواهد داشت که شامل تمام محتوای نسخه‌ی دیلاکس به همراه یک کتاب هنری دیجیتالی و آلبوم موسیقی متن بازی خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

با اعلام توسعه‌دهنده، امکان پیش‌خرید دیجیتالی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened در تمام فروشگاه‌ها فعال شده است و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند به سه لباس ویژه برای شرلوک و واتسون دسترسی خواهند یافت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا