بازی

جایزه‌های بزرگ در «پنکوین تو جیب، جایزه تو دست» 

جایزه‌های بزرگ در «پنکوین تو جیب، جایزه تو دست» 

در این کمپین که از ۱۶ اسفند ماه آغاز شده و تا‍ پایان سال ادامه دارد، کاربران باید مأموریت‌هایی را انجام بدهند تا بتوانند وارد قرعه کشی شوند و هر چقدر این مأموریت‌ها را بیشتر انجام بدهند، امتیاز بالاتری به‌دست می‌آورند و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهند داشت. مأموریت‌هایی مثل دعوت دوستان به اپلیکیشن، خرید پنکوین (سکه رایج درون اپلیکیشن) و …

علاوه‌براین، ازطریق جک‌پات داخل صفحه جشنواره، کاربران هر روز می‌توانند شانس خود را برای داشتن تخفیف‌های ویژه پنکو و برندهای بزرگی مثل تخفیفان، اسنپ فود، اکالا و تکنولایف امتحان کنند.

اما این همه ماجرا نیست!

در این کمپین تخفیف‌های ۱۵ تا ۳۵ درصدی خرید پنکوین، یک محرک جذاب برای خرید است. با خرید این پنکوین‌ها می‌توان امتیاز بالاتری به‌دست آورد و شانس بیشتری برای دریافت جایزه‌های پنکو داشت. برای برندگان این کمپین، جوایز ارزنده‌ای هم در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۳ عدد گوشی سامسونگ M32 5G
  • ۵ عدد ساعت هوشمند Mi Band 7 NFC
  • ۲۰ عدد جایزه یک میلیون تومانی

پنکو چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، طرفداران بازی‌های آنلاین در ایران کم نیستند و هر روز تعداد زیادی از دوستان و آشنایان ما بازی‌های مورد علاقه خودشان را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. خیلی از این بازی‌ها، گروهی هستند و قابلیت اینکه بتوانیم آن‌ها را به‌صورت دسته‌جمعی انجام دهیم یا اینکه حین بازی بتوانیم با دیگر بازیکنان صحبت کنیم، جذابیت این نوع بازی‌ها را دو چندان می‌کند. اما بسیاری از این اپلیکیشن‌ها ایرانی نیستند و بازی کردن با آن‌ها سخت است و حضور یک اپلیکیشن ایرانی که بتوانیم بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها را در آن انجام دهیم احساس می‌شود. اینجا است که باید نام پنکو و بازی‌های جذابش را به میان آورد.

پنکو یک اپلیکیشن بازی و سرگرمی آنلاین است که در مدت کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد، توانسته مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد.

بازی‌هایی مانند مافیا، اسم‌فامیل، منچ، اونو، جرات حقیقت، رولت روسی و نبرد کلمات در اپلیکیشن پنکو وجود دارند و کاربران می‌توانند این بازی‌های محبوب را با دوستان، آشنایان یا خانواده خود به‌صورت آنلاین انجام دهند. این اپلیکیشن‌ علاوه‌بر بازی‌های مورد علاقه کاربران، قابلیت‌های متنوع دیگری هم دارد. پنکو امکان ساخت روم‌های متنوع و تماس تصویری یا صوتی چند نفره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌بر این موارد، کاربران می‌توانند بدون محدودیت و کاملا امن برای دوستان و آشنایان خود پیام صوتی، متنی، عکس، ویدیو یا موسیقی ارسال کنند. یکی از جدیدترین باز‌ی‌هایی که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته، مافیا است. مافیا یک بازی دسته جمعی است که هر چقدر تعداد نقش‌ها در آن بیشتر باشد، بازی پیچیده‌تر می‌شود و کاربران هم هیجان بیشتری را حین بازی تجربه می‌کنند. پنکو برای علاقمندان به بازی پرطرفدار مافیا این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند این بازی را با تعداد نفرات متفاوت و حتی تا ۲۲ نفر به‌صورت آنلاین بازی کنند. این قابلیت مخصوص پنکو است و در دیگر اپلیکیشن‌های بازی به ندرت دیده می‌شود.

یکی دیگر از امکانات خوب پنکو، امکان یادگیری بازی‌های مختلف برای افرادی است که علاقمند هستند تا بازی‌های جدید را امتحان کنند اما با قوانین و نحوه بازی کردن بازی‌ها آشنایی ندارند.

علاوه‌بر این بازی‌ها، پنکو بازی‌های جذاب و البته متفاوت دیگری را هم معرفی کرده است. به‌طور مثال یکی از این بازی‌ها، مسابقه دانستنی‌های پنکیو است که اطلاعات عمومی و هوش کاربران را محک می‌زند. به این ترتیب کاربران هم یک بازی جذاب را انجام می‌دهند و هم اطلاعات عمومی خودشان را ارتقا می‌دهند. پنکو امکانات جذاب دیگری هم دارد که نظیر آن را در سایر اپلیکیشن‌ها کم‌تر می‌بینیم. به‌طور مثال، کاربر می‌تواند در پنکو، اتاق و گروه‌های گفتگوی صوتی و تصویری بسازد تا به‌راحتی بتواند در حین بازی با دوستان خود، گفت‌وگو هم داشته باشد. اما شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا باید پنکو را انتخاب کنیم؟

وجه تمایز پنکو از دیگر اپلیکیشن‌های بازی، تنوع بالای بازی‌ها و سرگرمی‌های مهیج درکنار دیگر امکانات درون اپلیکیشنی است. کاربران برای انجام دادن بازی‌های اپلیکیشن پنکو می‌توانند از همه قابلیت‌های اصلی پنکو به‌صورت رایگان استفاده کنند. دیگر نکته مهمی که درباره پنکو وجود دارد، امکان نصب شدن روی همه تلفن‌های همراه اندرویدی و IOS است.

دانلود پنکو از گوگل پلی | دانلود پنکو از اپ‌استور | دانلود پنکو از بازار | دانلود پنکو از مایکت


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا