بازی

نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ در فیلم زندگینامه باب دیلن با بازی تیموتی شالامی

نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ در فیلم زندگینامه باب دیلن با بازی
تیموتی شالامی

بندیکت کامبربچ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در نقش یک خواننده شناخته شده به جمع بازیگران فیلم A Complete Unknown اضافه شده است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari پس از کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به سراغ فیلم زندگینامه باب دیلن در همکاری با سرچلایت پیکچرز خواهد رفت و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر شناخته شده به این فیلم اضافه شده است. ددلاین تایید کرد که بندیکت کامبربچ قرار است در فیلم A Complete Unknown نقش‌آفرینی کند.

پیش از این اخبار حضور کامبربچ در فیلم زندگینامه باب دیلن فاش شده بود، اما تاکنون این موضوع رسما مشخص نشده بود. او قرار است نقش پیتر سیگر را در این فیلم بازی کند که خواننده و کنشگر شناخته شده موسیقی فولک است که برای آثاری چون Where Have All the Flowers Gone? و If I Had a Hammer شناخته می‌شود. سیگر یکی از حامیان دیلن بوده است. پیش از این حضور تیموتی شالامی در نقش باب دیلن، مونیکا باربارو در نقش جون بایز و ال فانینگ در نقش سیلوی روسو در فیلم A Complete Unknown مشخص شده بود.

تیموتی شالامی و باب دیلن

مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان امسال در شهر نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد. جی کاکس، نویسنده فیلم Silence و فیلم Gangs of New York در نوشتن فیلمنامه فیلم A Complete Unknown به منگولد کمک کرده است. تمرکز این فیلم قرار است روی لحظه متحول کننده باب دیلن در دهه ۶۰ میلادی باشد که در آن شاهد جریان دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود.

بندیکت کامبربچ سابقه بازی در آثاری چون سریال Sherlock، فیلم War Horse، سه‌گانه هابیت، فیلم Twelve Years a Slave، فیلم Star Trek Into Darkness، فیلم Black Mass فیلم The Fifth Estate، فیلم The Imitation Game، فیلم The Current War، فیلم 1917، فیلم The Power of the Dog، فیلم Doctor Strange، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Avengers: Endgame و فیلم Spider-Man: No Way Home را نیز داشته است.

از کارهای بعدی کامبربچ در سال ۲۰۲۳ می‌توان به فیلم The End We Start From و فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar اشاره کرد و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Book of Clarence حضور دارد. قابل انتظار است که کامبربچ برای نقش دکتر استرنج در قسمت‌های آینده فیلم Avengers و فیلم Doctor Strange 3 نیز بازگردد. کامبربچ همچنین برای بازی در فیلم The Imitation Game و فیلم The Power of the Dog دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا