بازی

خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت ارزان از جعو استور

خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت ارزان از جعو استور

یکی از این سرویس های نام آشنا گیم پس آلتیمیت است. به طور کلی سرویس های گیمینگ، سرویس هایی بسیار محبوب هستند که با ورودشان، دنیای بازی‌ های کامپیوتری را تحت تأثیر قرار داده و تحت ‌عنوان سرویس یا استریم بازی شناخته می‌شوند. سرویس گیمینگ گیم پس آلتیمیت نیز نوعی بازی آنلاین است که در آن بازی های ویدیویی مختلف و متعددی بر روی سرورهای راه دور اجرا شده و به صورت مستقیم بر روی دستگاه های مختلفی چون کنسول اجرا و پخش می‌شوند. دسترسی به بازی های مختلف در این سیستم گیمینگ، نیازمند خرید اکانت گیم پس آلتیمیت است. در ادامه این مطلب به معرفی بیشتر این سیستم گیمینگ و نحوه خرید آن می‌پردازیم.

ایکس سریز اس کنترلر

معرفی گیم پس آلتیمیت

همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد، در چند سال اخیر با توجه به افزایش محبوبیت گیم ها، سرویس های استریم مختلفی پدیدار شده‌اند که یکی از محبوب ترین آن ها گیم پس آلتیمیت است. گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate)، سرویس گیمینگی است که نسخه کامل تر و پیشرفته تر سرویس Game Pass اولیه بوده و کمپانی مایکروسافت آن را معرفی کرده است. گیم پس آلتیمیت، از آرشیو کاملی برخوردار است که بیش از 300 بازی را شامل می‌شود. گیم پس آلتیمیت بر خلاف دیگر سرویس های استریم، بدون نیاز به کنسول، و در رایانه های شخصی و تلفن های همراه نیز استریم ارائه می‌کند که این مزیتی بسیار قابل توجه است. همچنین Game Pass از رابط کاربری بسیار ساده‌ ای برخوردار است و از طریق پلتفرم های مختلفی دسترسی به آن امکان پذیر است.

 این سرویس دارای نسخه ای مخصوص سیستم عامل اندروید است که کاربران می‌توانند مجموعه ای از بازی ‌های محبوب و مورد نظر خود را بر روی دیوایس اندورید خود بازی کنند. کاربران iOS نیز می‌توانند با استفاده از مرورگر وب به این سرویس دسترسی داشته و بیش از صد بازی با کیفیت بالا را بازی کنند. این سرویس گیمینگ، بازی‌ های مبتنی بر ابر را نیز مورد پشتیبانی قرار داده و برای گیمر ها این امکان را فراهم می‌کند که بازی‌ هایی در سطح بسیار پیشرفته را بر روی سیستم‌ های خود بازی کنند. دسترسی به این بازی ها و بهره مندی از خدمات این سرویس مستلزم خرید اکانت گیم پس آلتیمیت است که برای خرید آن با کم ترین قیمت ممکن، می‌توانید به فروشگاه های اینتزنتی فروش اکانت های مختلف، مانند جعو استور مراجعه کنید.

ایکس باکس وان، کنترلر Xbox

خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت

 

همان طور که گفته شد، برای دسترسی به بازی های مختلف و قابلیت های سرویس گیمینگ گیم پس آلتیمیت، باید اکانت آن را خریداری کنیم. این سرویس به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با خرید اکانت و پرداخت هزینه به صورت ماهانه یا سالانه، به آرشیو کاملی از بازی‌ های متنوع و همچنین امکانات و قابلیت های دیگر آن مانند بازی ‌های ایکس‌ باکس، بازی های ارائه شده به صورت رایگان در هر ماه و سرویس ها و اشتراک های دیگری چون Xbox live gold، EA play، Desnyplus و Xbox Cloud Gaming دسترسی داشته باشند.

 

قابلیت و ویژگی اساسی که با خرید اکانت گیم پس آلتیمیت می‌توان به آن دست پیدا کرد، دسترسی به آرشیوی کامل با بیش از ۴۵۴ بازی از چهار نسل  مختلف ایکس باکس، تخفیف‌ های اختصاصی ماهانه، فضای استریم ابری و همچنین بازی‌ های EA Play است. گیم پس آلتیمیت در اصل اشتراکی از ایکس باکس و ویندوز است که در مقابل خرید پلن ‌های اشتراکی مختلف، امکان استفاده‌ رایگان از همه بازی‌ ها و سرویس‌ های مایکروسافت را برای کاربران فراهم می‌کند. خرید اکانت گیم پس در سه سطح Console ،PC و Ultimate انجام می‌شود که وجه تمایز این سه سطح این است که گیم پس آلتیمیت، از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربران با خرید اشتراک Ultimate، می‌توانند به علاوه بازی ‌های رایگان، اشتراک لایو گلد، EA Play ،PC و Cloud را هم به شکل کاملا رایگان دریافت کنند.

 

 علاوه بر این، با خرید اکانت گیم پس آلتیمیت، مجموعه‌ای کامل از جذاب‌ ترین و جدید ترین بازی‌ های ویدئویی مختلف و متعدد مانند Forza Horizon5 ،Need For Speed Heat و Back 4 Blood و غیره نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اکانت گیم پس آلتیمیت را می‌ توانید بر روی دیوایس های مختلفی چون رایانه ‌های شخصی، لپ تاپ ها، گوشی های موبایل، تبلت ها، کنسول های بازی و حتی تلویزیون ها اجرا و بازی کنید.

برای خرید اکانت گیم پس آلتیمت همانند سایر برنامه ها به دلیل محدودیت های موجود در ایران باید از طریق فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش و ارائه اکانت های مختلف اشتراکی مانند اکانت پلی استیشن پلاس فعالیت می‌کنند اقدام کنید. فروشگاه جعو استور یکی از این فروشگاه ها است که مرجعی رسمی و معتبر برای خرید اکانت و اشتراک گیم پس با قیمتی ارزان و بسیار کم تر از دیگر فروشگاه ها می‌باشد.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا