بازی

انجام آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی در نخستین تیزر سریال FUBAR

انجام آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی در نخستین تیزر سریال FUBAR

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس نخستین تیزر تریلر و تصاویر سریال FUBAR (فوبار) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این سریال اکشن کمدی اولین پروژه تلویزیونی دارای فیلم‌نامه آرنولد شوارتزنگر، بازیگر فیلم‌های The Terminator (نابودگر) به‌حساب می‌آید که این هنرپیشه ۷۵ ساله را در نقش اصلی قرار می‌دهد. سریال فوبار در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ می ۲۰۲۳) از شبکه Netflix تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید: «پا به هر جایی که می‌گذارم، مردم از من می‌پرسند که چه زمانی در یک محصول اکشن کمدی بزرگ دیگر نظیر فیلم True Lies بازی می‌کنم. خب بفرمایید؛ سریال FUBAR اثری فوق‌العاده است و خنده را به لب‌های شما می‌آورد. البته نه فقط برای دو ساعت، بلکه در طول یک فصل کامل این کار را می‌کند. همکاری با نیک و شرکت Skydance بسیار لدت‌بخش بود و نتفلیکس دقیقا همان اثری را تقدیم طرفدارانم کرد که منتظرش بودند».

تیزر تریلر سریال FUBAR برای اولین‌بار لوک برونر با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر را به نمایش می‌گذارد که به‌عنوان یک جاسوس سازمان CIA آخرین مأموریت خود را پیش از بازنشستگی انجام می‌دهد. این ویدیو نگاهی اجمالی به برخی از سکانس‌های اکشن نمایش نیز دارد. شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای تیزر تریلر سریال بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

نیک سانتورا خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال FUBAR است که این نمایش را «سورئال‌ترین پروژه» دوران کاری خود توصیف می‌کند. آرنولد شوارتزنگر، مونیکا باربارو، میلان کارتر، گابریل لونا، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، فابیانا اودنیو، باربارا ایو هریس، آپارنا بریل، اندی باکلی و جی باروشل در این سریال ۸ قسمتی بازی می‌کنند.

تصویر سریال اکشن کمدی FUBAR شبکه نتفلیکس

در خلاصه داستان سریال FUBAR آمده است: «یک جاسوس سازمان سی‌آی‌اِی در آستانه بازنشستگی یک راز خانوادگی را کشف می‌کند و مجبور به بازگشت به میدان برای انجام آخرین مأموریت می‌شود». آرنولد شوارتزنگر، آدام هیگز، اسکات سالیوان، هالی دیل و بیل بست به‌همراه دیوید الیسون و دانا گلدبرگ از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. این سریال اکشن کمدی توسط شرکت Skydance Television تولید شده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا