بازی

بررسی ساندبار S95 QR ال‌جی؛ قدرت سینمای IMAX در دل ساندبار؟

بررسی ساندبار S95 QR ال‌جی؛ قدرت سینمای IMAX در دل
ساندبار؟

متأسفانه، تنظیمات اکولایزر به‌شدت محدود است و فقط اجازه می‌دهد بازه‌ی فرکانس تربل و بیس را در حد ۵ دسی‌بل کم یا زیاد کنیم؛ اما پریست‌های صدا متنوع‌تر هستند و تأثیر محسوسی روی کیفیت صدا می‌گذارند.

من تمام پریست‌ها را در سناریوهای مختلف امتحان کردم و به این نتیجه رسیدم که پریست Cinema بهترین کیفیت صدا را برای تماشای فیلم و پریست Music که توسط شرکت Meridian تنظیم شده، بهترین صدا را برای گوش‌دادن به موسیقی ارائه می‌دهد.

ال‌جی AI Sound Pro را به‌عنوان پریستی متکی‌بر هوش مصنوعی معرفی می‌کند که می‌تواند به‌طور خودکار صدا را متناسب با محتوا تنظیم کند؛ اما راستش را بخواهید، من با این پریست چندان ارتباط نگرفتم و ترجیح دادم به‌خاطر دمدمی‌بودن جنس صدایش، از خیر آن بگذرم.

کیفیت صدای ساندبار S95 هنگام پخش فیلم

برای تست صدای ساندبار S95 هنگام پخش فیلم، سراغ نسخه‌ی بلوری Avengers Endgame و قسمت اول فیلم ارباب حلقه‌ها رفتم. هر دو را هم با پریست سینما تماشا کردم، چون به‌نظرم بهترین کیفیت صدا را برای تماشای فیلم دارد.

اولین چیزی که باید درباره‌ی ساندبار ال‌جی بدانید این است که توان خروجی ۸۱۰ واتی‌اش، حجم صدای فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده و می‌توانید با خیال راحت در اتاق‌های بزرگ از صدای قدرتمند S95 لذت ببرید.

تجربه‌ی صدای فراگیر ساندبار نیز رضایت‌بخش است و درایورهای اتموس به‌خوبی شما را زیر گنبد صدا غوطه‌ور می‌کنند. اگر با S93 محتوای دالبی‌اتموس تماشا کنید، تفاوت را با محتوای معمولی احساس خواهید کرد. مثلا در صحنه‌ای از Avengers Endgame که سفینه‌ی فضایی از روی زمین بلند می‌شود و اوج می‌گیرد، جابه‌جا شدن صدا با حرکت سفینه کاملا محسوس بود و احساس می‌کردم صدای موتور سفینه از بالای سرم به گوش می‌رسد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا