بازی

عدم بازگشت بیل اسکاشگورد برای نقش پنی وایز در سریال پیش درآمد It

عدم بازگشت بیل اسکاشگورد برای نقش پنی وایز در سریال پیش درآمد It

سریال Welcome to Derry که پیش درآمدی برای مجموعه فیلم It است، برای شبکه HBO Max در دست ساخت است، اما حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش پنی وایز ممکن است در سریال پیش درآمد It بازنگردد. در جریان مصاحبه با Jake’s Takes، بیل اسکاشگورد، بازیگر نقش پنی وایز در مجموعه فیلم It فاش کرد که او اکنون نقشی در سریال Welcome to Derry ندارد و سازندگان سریال تاکنون با او تماسی برای حضور در این سریال نگرفته‌اند.

بیل اسکاشگورد در بخشی از این مصاحبه گفت: «من نقشی فعلا در سریال ندارم و کسی با من تماس نگرفته است، ولی خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اگر شخص دیگری این نقش را دریافت کرد توصیه من این است که خودت باش، نقش را مال خودت کن و از بازی در این نقش لذت ببر.» اسکاشگورد بازی در نقش پنی وایز را تجربه لذت بخشی می‌داند و گفت که دوست دارد این نقش را دوباره بازی کند، اما هنوز بازگشت یا عدم بازگشت او مشخص نیست.

بیل اسکاشگورد در فرش قرمز فیلم It Chapter 2

جیسون فوکس، بازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه سریال It حضور دارد. جیسون فوکس سابقه نوشته فیلمنامه و داستان آثاری چون انیمیشن Ice Age 4: Continental Drift، فیلم Wonder Woman، فیلم Pan، فیلم I Still See You و اخیرا فیلم Argylle را در کارنامه خود دارد. همچنین اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It: Part One و فیلم It: Part Two، به‌همراه باربارا موشیاتی به‌عنوان تهیه‌کننده ازطریق شرکت فیلمسازی Double Dream در این پروژه حضور خواهد داشت.

سریال Welcome to Derry براساس مجموعه فیلم It در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر دری جریان داشت و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با دلقکی قاتل به‌نام پنی‌وایز مواجه می‌شوند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که اتفاقات این سریال پیش درآمد درنهایت به رویداد و اتفاقات فیلم It: Part One محصول سال ۲۰۱۷ ختم خواهد شد که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بوده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا