بازی

اعلام تاریخ پخش فیلم Flora and Son، اثر جدید کارگردان Sing Street با انتشار یک تریلر

اعلام تاریخ پخش فیلم Flora and Son، اثر جدید کارگردان Sing
Street با انتشار یک تریلر

اپل اولین تریلر فیلم Flora and Son را منتشر کرده است که در پایان تاریخ انتشار و اکران این فیلم کمدی موزیکال اعلام می‌شود.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Flora and Son منتشر شده است. اپل به‌تازگی اولین تریلر فیلم فلورا و پسر را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد تصاویر کمدی و موزیکال متعددی هستیم. جان کارنی، کارگردان آثاری چون فیلم Once، فیلم Begin Again و فیلم Sing Street وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Flora and Son را بر عهده داشته است که برای کارگردانی یک فیلم کمدی موزیکال دیگر بازگشته است که در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Flora and Son را ازطریق یوتیوب اپل تماشا کنید.

فیلم فلورا و پسر قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اکران کوتاه و محدودی را در سینماهای منتخب تجربه کند و سپس این فیلم کمدی موزیکال در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. فیلم Flora and Son داستان یک یک مادر مجرد در دوبلین را دنبال می‌کند با پسر نوجوان دزد خرده پاش مکس مشکل دارد و توسط گاردا تشویق می‌شود تا مکس را سرگرمی پیدا کند. او یک گیتار قدیمی را پیدا می‌کند و با کمک یک معلم گیتار آنلاین مستقر در لس آنجلس متوجه می‌شود که زباله‌های یک نفر می‌تواند باعث نجات شخص دیگری باشد. 

ایو هیوسن، جوزف گوردون لویت، جک رینور، اورن کینلان، سوفی واواسور و کلی ترنتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Flora and Son حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم فلورا و پسر در ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ نمایش داده شد و توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. جان کارنی با این فیلم پس از ۷ سال به سینما بازگشته است. در پایان می‌توانید شاهد اولین پوستر فیلم Flora and Son باشید:

اولین پوستر فیلم Flora and Son

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا