رمز ارز

بررسی شت کوین های با ارزش برای سرمایه گذاری

بررسی شت کوین های با ارزش برای سرمایه گذاری

بررسی شت کوین های با ارزش برای سرمایه گذاری

در بازار ارزهای دیجیتال، کوین‌ها و ارزهای متعددی حضور دارند. با توجه به ویژگی‌های خاصی که برخی از این ارزها دارند، به آن‌ها شت کوین گفته می‌شود. قیمت این شت کوین‌ها معمولا پایین است و افراد زیادی می‌توانند با فروش و خرید ارز دیجیتال آن‌ها را معامله کنند. برخی از آن‌ها نیز با استفاده‌ از نمادهایی مانند سگ‌هایی با نژادهای خاص، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و با وجود چنین افرادی، امکان سرمایه گذاری روی آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در این گزارش تلاش کردیم برخی از بهترین و با ارزش‌ترین شت کوین‌های بازار را شناسایی کرده و با بررسی ویژگی‌های آن‌ها، برای سرمایه گذاری به شما معرفی کنیم. برای این منظور، ابتدا مفهوم شت کوین در ارزهای دیجیتال را بررسی خواهیم کرد. در ادامه نیز، چند شت کوین با ارزش در دنیای ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت نیز، یکی از بهترین صرافی‌های داخلی برای خرید شت کوین و شروع سرمایه گذاری را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی و با امنیت بالا، اقدام به سرمایه گذاری بکنید.

شت کوین چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، هر کدام از این ارزها مانند بیت کوین، اتریوم و غیره برای هدف خاصی ایجاد شده‌اند. در این میان، ارزهای دیجیتالی نیز هستند که هدف خاصی نداشته و بدون هیچ توزیع سرمایه، فاقد حاکمیت واقعی و نیز بدون کیفیت و فناوری خاصی ایجاد شده‌اند.

با توجه به این ویژگی‌ها، شت کوین‌ها تقریبا فاقد ارزش سرمایه گذاری هستند؛ اما با توجه به دو عامل مهم در این نوع از ارزها، می‌توانید با سرمایه گذاری روی شت کوین سود بسیار زیادی به دست آورید. برای این کار باید بدانید که در شت کوین‌ها، پامپ و دامپ ساختگی ایجاد می‌شود. پامپ به معنای بالا رفتن ناگهانی ارزش شت کوین و دامپ نیز به معنای سقوط ارزش آن است. اگر بتوانید با پیش بینی درست در این بازار از پامپ و یا دامپ شت کوین استفاده کنید، می‌توانید سود بسیار بالایی به دست آورید.

عامل دیگر در این رابطه این است که ارز دیجیتالی که خریداری کرده‌اید، هنوز در ابتدای مسیر است. معمولا این ارزها پس از معرفی و پیش از این که به عنوان شت کوین شناخته شوند، ارزش بالایی دارند و برای سرمایه گذاری مناسب خواهند بود.

بهترین شت کوین‌ها برای سرمایه گذاری

بهترین شت کوین‌ها برای سرمایه گذاری

شت کوین‌ها، معمولا ارزهایی هستند که بیشتر برای شوخی یا میم شدن در فضای مجازی شدند؛ اما با توجه به این که بسیاری از کاربران از آن‌ها استقبال کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند، شت کوین‌های دیگری نیز به بازار وارد شدند. در ادامه، برخی از با ارزش‌ترین شت کوین‌ها برای سرمایه گذاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوج کوین (Doge coin)؛ اولین شت کوین در بازار ارز دیجیتال

دوج کوین، به نوعی اولین شت کوین بازار رمز ارزها به شمار می‌رود. این ارز دیجیتال، برای تمسخر بیت کوین معرفی شد و در واقع یک میم (meme) بود؛ اما پس از معرفی آن و استقبال افراد مشهوری مانند ایلان ماسک از این ارز دیجیتال، محبوبیت آن در میان ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرد و بسیاری از کاربران، این ارز را برای سرمایه گذاری معرفی می‌کردند.

پس از این که دوج کوین در میان افراد شناخته شده به محبوبیت رسید و ارزش بالایی پیدا کرد، بسیاری دیگر از شت کوین‌ها وارد بازار شدند و رقابت را برای این ارز دیجیتال سخت کردند. برخی از افراد مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین، در تلاش هستند تا بلاکچین دوج کوین را ارتقا دهند. در حال حاضر نیز هسته مرکزی این ارز دیجیتال ارتقا پیدا کرده تا کارمزد معاملات برای کاربران کاهش پیدا کند.

خرید دوج کوین در سال‌های ابتدایی حضور در بازار و در تا به امروز در حدود ۱۰ هزار درصد رشد را تجربه کرده است؛ هر چند که عرضه نامحدود آن در میان کاربران، باعث شد تا تورم دوج کوین زیاد شود و ممکن است در آینده روی قیمت آن نیز تاثیر منفی داشته باشد.

شیبا اینو (Shiba Inu)؛ رقیب دوج کوین در بازار شت کوین

شیبا اینو، یکی از جدی‌ترین رقبای دوج کوین به شمار می‌رود. این ارز دیجیتال نیز مانند دوج کوین، پس از معرفی رشدهای چند برابری را نجربه کرد که باعث شد افراد زیادی آن‌ را به عنوان یکی از شت کوین‌های قابل اعتماد برای سرمایه گذاری در نظر بگیرند. با توجه به ارزش بالایی که شیبا در بازار به دست آورد، توانست در مدت زمان بسیار کمی خود را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر جای دهد. شت کوین شیبا را به عنوان یک شت کوین انفجاری می‌شناسند. با توجه به این موارد، احتمال سوددهی این ارز دیجیتال بسیار بالا خواهد بود و یکی از ارزهای آینده دار به شمار می‌رود.

برخلاف شت کوین‌های دیگر، شیبا اینو برنامه‌های بلند مدتی را برای سیستم خود در نظر دارد. یکی از این برنامه‌ها، ایجاد بلاکچین لایه دوم و نیز ارائه NFTها و توکن‌های محلی دیگر در بلاکچین خودش است. با این برنامه‌ها، این احتمال وجود دارد که شیبا به یکی از ارزهای دیجیتال برتر تبدیل شود؛ به همین دلیل به عنوان یکی از شت کوین‌های با ارزش برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

ایلان گیت (Elon Gate)؛ شت کوین جدید در بازار ارزهای دیجیتال

ایلان گیت، شت کوینی است ک به تازگی به بازار معرفی شده است. این شت کوین، بر بستر بلاکچین بایننس ایجاد شده و یک توکن BEP 20 است. افرادی که این شت کوین را دارند، روزانه مقدار ۱۰ درصد از هزینه تراکنش‌های انجام شده با آن را به عنوان سود دریافت می‌کنند.

ایلان گیت، هیچ ارتباطی با ایلان ماسک، سرمایه دار معروف و مالک شرکت‌ اسپیس ایکس و تسلا ندارد و تنها از نام او وام گرفته است. در واقع، ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ در یک توییت عنوان کرده بود که اگر در رسوایی واترگیت شرکت کرده بود، باید نام آن را ایلان گیت می‌گذاشتند. پس از این توییت بود که ارز دیجیتال ایلان گیت کار خود را آغاز کرد.

بیبی دوج (Baby doge)؛ فرزند دوج کوین

بیبی دوج، خود را به نوعی فرزند دوج کوین می‌نامد. این شت کوین، در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. طبق اعلام وبسایت رسمی بیبی دوج، این ارز دیجیتال در جهت رفع ایرادات دوج کوین ایجاد شده. همچنین، ایلان ماسک نیز در یک توییت حمایت خود را از این ارز دیجیتال اعلام کرد. در ابتدای عرضه بیبی دوج، ارزش آن به بالای ۲۰۰ میلیون دلار رسید و بیش از ۱۶۰ هزار نفر آن را خریداری کردند. این شت کوین نیز با توجه به محبویت و حمایتی که از طرف افراد معروف دارد، به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

تعداد شت کوین‌ها بسیار زیاد است و همه آن‌ها نیز برای سرمایه گذاری مناسب نیستند. برخی از ارزهای دیجیتال، با هدف جذب سرمایه کار خود را آغاز می‌کنند و با تبلیغات گسترده افراد زیادی را به سرمایه گذاری وادار می‌کنند؛ اما پس از چندی با توجه به این که زیرساخت‌های مناسبی ندارند، دچار دامپ شده و ارزش آن‌ها سقوط می‌کند. در این بخش، شت کوین‌های معروفی که برای سرمایه گذاری مناسب هستند را به شما معرفی کردیم. در این میان، شت کوین‌های دیگری مانند هوگ فایننس، ایلان مارس و غیره وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید؛ اما بسیاری دیگر از شت کوین‌ها ارزش سرمایه گذاری ندارند و در خرید آن‌ها باید مراقب باشید.

عوامل مهم در قیمت گذاری شت کوین

بررسی شت کوین های با ارزش برای سرمایه گذاری

شت کوین‌ ها، بیشتر یک شوخی در فضای ارزهای دیجیتال هستند؛ اما عوامل متعددی هستند که باعث می‌شوند تا شت کوین‌ها به عنوان موارد مناسب سرمایه گذاری معرفی شوند. در این میان، دو عامل مهم وجود دارد که به افزایش و رشد قیمت یک شت کوین کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی: ایسیک چیست؟

عامل اول در این زمینه، حمایت سلبریتی‌ها و افراد شناخته شده از شت کوین‌ها است. در دنیا، افراد معروف دنبال کنندگان زیادی دارند. با ابراز علاقه و حمایت این افراد از شت کوین‌ها، دنبال کنندگان و طرفداران آن‌ ها نیز به سمت استفاده از شت کوین مورد نظر رفته و ارزش آن در بازار افزایش پیدا می‌کند.

عامل دوم در این زمینه، هیجانات بازار ارزهای دیجیتال است. برخی از شت کوین‌ها، با استفاده از این هیجانات و تبلیغات مناسب، سرمایه زیادی را جذب می‌کنند که باعث می‌شود ارزش آن‌ها در بازار افزایش چشمگیری داشته باشد. در خرید شت کوین، همواره باید این دو عامل را در نظر داشته باشید.

معتبرترین صرافی ایرانی برای خرید انواع شت کوین

شت کوین‌ها، یکی از انواع ارزهای دیجیتال هستند که تعداد زیادی از آن‌ها در بازار وجود دارد. شما می‌توانید با مطالعه مناسب در این زمینه و بررسی دقیق تمام شت کوینی‌های موجود در بازار، سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید. در این مورد، شت کوین‌هایی نیز وجود دارند که برای کلاه برداری ایجاد شده و نباید برای سرمایه گذاری روی آن‌ها اقدام کنید. تقریبا، تمام شت کوین‌های معتبر و قابل سرمایه گذاری در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارند. در ایران نیز، صرافی‌های داخلی شت کوین‌های مختلفی را برای کاربران خود ارائه می‌کنند. یکی از این صرافی‌ها، صرافی کیف پول من است. این صرافی، در حال حاضر بهترین صرافی ایرانی است که توانسته با ارائه بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال معتبر، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. شت کوین‌های زیادی در این صرافی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را در کیف پول ارز دیجیتالی که این صرافی برای کاربران ارائه می‌کند ذخیره کنید. صرافی کیف پول من قابلیت‌های زیادی را برای افراد ارائه می‌کند. برای برخورداری از این امکانات و خرید ارزهای دیجیتال متنوع، به وبسایت یا اپلیکیشن این صرافی مراجعه کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا