بازی

مشخص شدن بازیگر نقش هلبوی در ریبوت جدید فیلم Hellboy

مشخص شدن بازیگر نقش هلبوی در ریبوت جدید فیلم Hellboy

هفته گذشته بود که ساخت ریبوت جدید فیلم Hellboy با درجه سنی بزرگسال تایید شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی این فیلم مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که جک کسی، بازیگر فیلم Deadpool 2 قرار است نقش هلبوی را در فیلم Hellboy: The Crooked Man بازی کند. جک کسی همچنین سابقه بازی در فیلم Baywatch، فیلم Twelve Strong، فیلم Death Wish، فیلم The Outpost و فیلم Without Remorse را دارد.

جک کسی و هلبوی

برایان تیلور، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Crank، فیلن Crank: High Voltage، فیلم Gamer، فیلم Ghost Rider: Spirit of Vengeance و ۹ قسمت از سریال Happy وظیفه کارگردانی فیلم Hellboy: The Crooked Man را بر عهده گرفته است. ریبوت جدید فیلم Hellboy قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید شود که دومین ریبوت براساس این شخصیت و مجموعه به حساب می‌آید.

وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Hellboy بر عهده مایک میگنولا که خالق شخصیت هلبوی است و کریستوفر گلدن از نویسندگان کمیک‌های این شخصیت بوده است. این فیلم درواقع اقتباسی از کمیکی به‌نام Hellboy: The Crooked Man and Others است که در سال ۲۰۰۸ توسط دارک هورس منتشر شده بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Hellboy: The Crooked Man قرار است از ماه مارس امسال (اسفند یا فروردین) در بلغارستان آغاز شود.

اتفاقات فیلم Hellboy: The Crooked Man در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد که در این فیلم، پسر جهنمی یک مامور تازه‌کار سازمان BPRD را در روستایی آپالاشیا می‌بیند و در همان مکان یک جامعه کوچک را کشف می‌کند که توسط جادوگران تسخیر شده است و رهبری این گروه یک شیطان محلی است که دارای گذشته خطرناکی با پسر جهنی بوده است و او Crooked Man نام دارد. این فیلم قرار است دنیای هلبوی و یکی از محبوب‌ترین کمیک‌های آن را گسترش دهد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا