بازی

مواجهه با بی‌رحم‌ترین قاتل مجموعه جیغ در ویدیو فیلم Scream VI

مواجهه با بی‌رحم‌ترین قاتل مجموعه جیغ در ویدیو فیلم Scream VI

ویدیو کوتاه جدیدی از فیلم Scream VI (جیغ ۶) شرکت پارامونت پیکچرز پخش شده است که به نمایش بی‌رحم‌ترین قاتل نقاب‌دار مجموعه می‌پردازد. این ویدیو شامل بخش‌های جدیدی است که گوست‌فیس را در حال کشتار مردم با چیزی غیر از چاقوی سنتی خود نشان می‌دهد. در این ویدیو یکی از بازیگرها گوست‌فیس را «بی‌رحم‌ترین» نسخه قاتل نقاب‌دار در مجموعه معرفی می‌کند. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ اسفند (۱۰ مارس) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت به صندلی کارگردانی فیلم جیغ ۶ تکیه زده بودند و جیمز وندربیلت، نویسنده‌ی فیلم Zodiac (زودیاک) و گای بیوزیک، نویسنده‌ی سریال Castle Rock (کسل راک) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته تحریر درآوردند. در خلاصه داستان فیلم دلهره‌آور Scream VI می‌خوانیم: «چهار بازمانده‌ پس از آخرین کشتارهای Ghostface در فیلم جیغ ۵ تصمیم به ترک شهر وودزبرو می‌گیرند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در نیویورک آغاز کنند».

ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات)، جاسمین ساووی براون، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، میسون گودینگ، بازیگر فیلم Booksmart‎ (بوک‌اسمارت)، جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday (ونزدی)، هیدن پنیتیر، بازیگر سریال Heroes (قهرمان‌ها) و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (دوستان) از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که دوباره برای ایفای نقش در فیلم Scream VI باز خواهند گشت. از دیگر بازیگرهای فیلم نیز می‌توان به جک چمپیون، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا اشاره کرد.

جیمز وندربیلت از شرکت پراجکت اکس اینترتینمنت درکنار پاول ناینستاین و ویلیام شراک از شرکت اسپای‌گلس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Scream VI فعالیت می‌کنند. کوین ویلیامسون، نویسنده‌ی قسمت‌های قبلی مجموعه به‌همراه چاد ویللا از شرکت رادیو سایلنس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز می‌توان به گری باربر از شرکت اسپای‌گلس، پیتر اویلاتاگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا اشاره داشت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا