بازی

تمایل کارگردان Star Wars Jedi: Survivor به ساخت قسمت سوم بازی

تمایل کارگردان Star Wars Jedi: Survivor به ساخت قسمت سوم بازی

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت برای عرضه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor در ماه آوریل آماده می‌شود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که استیگ آسموسن، کارگردان این بازی تمایل ندارد که کار خود را با عرضه‌ی دو نسخه به اتمام رساند. آسموسن در مصاحبه IGN به ساخت بازی سوم سری Star Wars Jedi ابراز علاقه کرد تا از این طریق بتواند سه‌گانه آن را کامل کند. به‌نظر می‌رسد اگر بازی Star Wars Jedi: Survivor فروش خوبی داشته باشد، ریسپاون بتواند موافقت شرکت الکترونیک آرتز برای توسعه‌ی نسخه‌ی سوم را کسب کند.

شاید در حال حاضر تصور ساخت نسخه‌ی سوم Star Wars Jedi خیلی زود به‌نظر برسد اما آسموسن در مصاحبه‌ی خود توضیح داد که گفت‌وگو پیرامون ساخت نسخه‌ی Survivor پیش از انتشار نسخه‌ی اول انجام شده بود. او در این‌باره گفت: «ما قبل از انتشار [Star Wars Jedi: Fallen Order] در مورد بازی دوم صحبت می‌کردیم و صادقانه بگویم، ما درباره‌ی فراتر از آن [نسخه‌ی سوم] نیز گفت‌وگو داشتیم.

من همیشه دوست داشتم این سری را به‌عنوان یک سه‌گانه ببینم. چگونه می‌توانیم کال و همراهانش را به مکان‌های جدید و فراتر از آنچه در بازی اول انجام دادیم ببریم؟ ما ایده‌ی بسیار دقیقی از بازه‌ی زمانی داستان Survivor، مخاطراتی که برای کال پیش می‌آیند، لحن بازی، چیزی که قهرمان بازی در مقابل آن قرار خواهد گرفت و نقش هر یک از همراهان او در این ماجراجویی را داشتیم. همچنین ایده‌هایی در مورد کارهایی که می‌توانیم فراتر از نسخه‌ی دوم انجام دهیم، وجود دارد».

شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi Survivor در محیطی مه‌آلود

اگر استودیو ریسپاون تمایل به ساخت نسخه‌ی سوم داشته باشد، احتمالا باید آن را روی آنریل انجین 5 توسعه دهد؛ چرا که بازی Star Wars Jedi: Survivor روی آنریل انجین 4 ساخته شده است. اگرچه آسموسن کاملا این موضوع را تأیید نکرد اما گفت که این یک فرضیه‌ی کاملا قطعی است. این کارگردان توضیح داد:

«من نمی‌خواهم بگویم که این آسان خواهد بود. منظورم این است که ما آنریل انجین 4 ابزارهای آن را به شکلی اختصاصی استودیو برای توسعه Star Wars Jedi ارتقا و تغییر داده‌ایم و باید برخی از ابزارهای آن‌ را دوباره تغییر دهیم تا بتوانیم آن را روی هر انجین جدیدی استفاده کنیم».

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. این بازی داستان تاریک‌تری نسبت به Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد داشت و محتوای تازه‌ای به مانند پنج سبک مبارزه با لایتسیبر، سیاره‌های جدید و عظیم برای کاوش، محتوای اختیاری گسترده‌تر مانند Jedi Chambers و متحدانی را که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند ارائه خواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا