بازی

تلاش سازندگان God of War Ragnarok برای جلوگیری از قرارگیری بازیکن‌ها در معرض اسپویل‌ها

تلاش سازندگان God of War Ragnarok برای جلوگیری از قرارگیری بازیکن‌ها در معرض اسپویل‌ها

با اینکه بازی God of War Ragnarok استودیو Santa Monica هفته‌ی آینده روانه بازار می‌شود، اما برخی از خرده‌فروشی‌ها زودتر از موعد مقرر آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار دادند که باعث افشای جزئیات بسیاری در سراسر اینترنت شد. کوری بارلوگ، مدیر نوآوری سانتا مونیکا اخیرا با انتشار توئیت جدیدی به این مسئله واکنش نشان داد و ضمن عذرخواهی از طرفدارها بابت اسپویل‌ها گفت که این وضع «انصافا بسیار مأیوس‌کننده» است.

استودیو سانتا مونیکا نیز در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «از شما می‌خواهیم که لطفا مراعات بسیاری از طرفدارانی را بکنید که خواهان تماشای کلیپ‌ها، ویدیوهای گیم‌پلی و اسپویل‌های داستانی نیستند و از به اشتراک گذاشتن گسترده‌ی آن‌ها اجتناب کنید». توسعه‌دهنده‌ی بازی گاد آو وار رگناروک گفت که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قرارگرفتن گیمرها درمعرض «تصاویر و ویدیوهای غیرمجاز» به کار می‌گیرد، اما نمی‌تواند جلوی انتشار همه‌ی آن‌ها را بگیرد.

سانتا مونیکا از طرفدارها می‌خواهد که همه‌ی کلمات کلیدی و هشتگ‌های مربوط‌به God of War Ragnarok را تا زمان انتشار بازی در شبکه‌های اجتماعی فیلتر کنند. این استودیو درنهایت اعلام کرد: «بی‌نهایت از حمایت‌های شما سپاسگزاریم. می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که این بازی ارزش صبرکردن تا زمان انتشار رسمی را خواهد داشت».

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نمرات این دنباله مورد انتظار رأس ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۲ آبان به‌وقت ایران منتشر خواهند شد. شرکت سونی اخیرا تریلر زمان عرضه‌ی بازی گاد آو وار رگناروک را به اشتراک گذاشت. طرفدارها در زمان انتشار بازی نباید منتظر Photo Mode باشند و این بخش در زمان نامعلوم دیگری به آن راه خواهد یافت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا