بازی

لپ تاپ های مناسب برای دانش آموزان به پیشنهاد دیجی‌پی

لپ تاپ های مناسب برای دانش آموزان به پیشنهاد دیجی‌پی

در این میان اگر می‌خواهید لپ‌تاپ مناسبی برای فرزند دانش‌آموز خود بخرید، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که از همه جهت مناسب باشد. به عبارت دیگر دانش‌آموزان نیاز به لپ‌تاپی دارند که قابلیت حمل آسانی داشته باشد. برای خرید آن هزینه کمتری پرداخت شود و باتری آن مدت زمان بیشتری فعالیت کند. در این مطلب با انواع لپ تاپ‌های مناسب به پیشنهاد دیجی پی آشنا شوید.

برندهای مختلفی در زمینه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند؛ اما حقیقت این است که همه لپ‌تاپ‌ها واقعا مناسب دانش‌آموزان نیست. یک دانش‌آموز نیاز به گزینه‌ای دارد که امکان برقراری کلاس آنلاین را برایش فراهم کند، و بر اساس نیازی که دانش‌آموز دارند، بتواند فیلم‌های آموزشی درسی را در آن ببیند یا به اینترنت متصل شود. بنابراین نیازی به یک لپ‌تاپ با گرافیک بالا و پردازنده فوق حرفه‌ای ندارد. یک لپ‌تاپ ارزان قیمت با حافظه، باتری و وزن مناسب هم می‌تواند امور درسی او را پیش ببرد. می‌توانید با خدماتی مانند خرید قسطی لپ تاپ برای دانش آموزان خرید به صرفه تری داشته باشید.

در این میان ممکن است بین انبوه برندها و لپ‌تاپ‌های مختلف نتوانید گزینه بهتر را پیدا کنید. به همین دلیل در ادامه قصد دارم چند نمونه از بهترین لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی را با قابلیت‌های متفاوت آن‌ها بررسی کنم. در این صورت می‌توانید بر اساس نیاز فرزند خودتان، گزینه مناسب‌تر را برای خرید انتخاب کنید.

 لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-ADA-3020E – NB

برای شروع این لپ‌تاپ از برند لنوو را بررسی می‌کنیم که فقط با وزن 2 کیلوگرم طراحی شده است. بنابراین حمل‌ونقل آن برای همه دانش‌آموزان راحت و بدون دردسر خواهد بود. جذابیت دیگر آن طول عمر باتری است که تا 6 ساعت مداوم استفاده از لپ‌تاپ را امکان‌پذیر می‌کند. به همین دلیل در این مدت نیازی به شارژ کردن ندارد و بدون اتصال به برق می‌توان از آن استفاده کرد.

این محصول از برند لنوو از یک حافظه مجزا برای کارت گرافیک هم برخوردار است تا دانش‌آموزان بتوانند کارهای گرافیکی را در حد معمول پیش ببرند. البته نباید انتظار یک حافظه درجه یک برای کارت گرافیک حرفه‌ای داشته باشید، اما گزینه خوبی برای پیش بردن فعالیت‌های درسی دانش‌آموزان است.

درنهایت اینکه این محصول دارای صفحه نمایش 15.6 HD+ است و از حافظه گرافیکی با حجم 2 گیگابایت برخوردار است. پردازنده گرافیکی آن هم از نوع ATI INTEGRATED است تا دانش‌آموزان به‌راحتی بتوانند امور گرافیکی درسی را پیش ببرند. صفحه نمایش مات و درایو نوری را هم باید به مزایای دیگر این لپ‌تاپ اضافه کرد. اما مهم‌ترین ویژگی این محصول از برند لنوو قیمت مناسب آن نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها است تا با هزینه کم و معقول بتوان دانش‌آموزان را به دنیای گسترده آموزش دیجیتال و وب متصل کرد.

 

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook X543MA

گزینه جذاب دیگری که فرزند دانش‌آموز شما را به سیستم آموزشی پیشرفته متصل می‌کند، این لپ‌تاپ از برند ایسوس است. وزن این لپ‌تاپ فقط 1.9 کیلوگرم است تا جابجایی آن برای دانش‌آموزان واقعا راحت و بی‌دردسر باشد. قیمت آن هم تقریبا در محدوده قیمتی  لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-ADA-3020E – NB است. در عین حال به دلیل نمایشگر Full HD خود دارای کیفیت بسیار خوبی در نمایش تصاویر است.

این محصول از برند ایسوس دارای باتری مناسبی است و با شارژ آن می‌توانید تا 5 ساعت مداوم بدون اتصال به برق از لپ‌تاپ استفاده کنید. علاوه بر آن پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020 و حافظه داخلی 1 ترابایتی را باید به مزایای این لپ‌تاپ اضافه کرد.

لپ تاپ Ideapad l340

 لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad L340 – MR

قبل از هر چیز بدانید که قیمت این لپ‌تاپ نسبت به دو گزینه قبلی گران‌تر است و علت این موضوع هم قابلیت‌های بیشتر آن مانند پردازنده مرکزی AMD Ryzen 5 3500U و حافظه داخلی 1 ترابایتی است. البته این لپ‌تاپ با وزن 2.2 کیلوگرم، نسبت به دو نمونه قبلی سنگین‌تر است.

موضوع دیگری که جذابیت این محصول از برند لنوو را افزایش می‌دهد، رم 12 گیگابایتی آن و حافظه مجزا برای کارت گرافیک است. همچنین علاوه بر دانش‌آموزان، دانشجویان هم می‌توانند از آن برای پیشبرد امور درسی سبک و روزمره خود مانند حضور در کنفرانس‌های آنلاین درسی و مواردی از این دست استفاده کنند.

همچنین شما هم می‌توانید با اتصال لپ‌تاپ به اینترنت، امور روزمره مانند استعلام خلافی را انجام دهید. شاید بخواهید انتقال وجه انجام دهید و یا اینکه قبوض خدماتی را پرداخت کنید. به هر صورت با کمک لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی می‌توانید به تمام این امور سبک و روزمره برسید و آن‌ها را پیش ببرید.

 لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire3 A315-42-R5UA – NB

لپ‌تاپ ایسر در مدل NB هم گزینه خوبی برای اتصال دانش‌آموزان به سیستم پیشرفته آموزشی است. این لپ‌تاپ چند ویژگی مثبت و منفی نسبت به نمونه‌های قبلی دارد. اولین موضوع اینکه مدت عمر باتری و نگهداری شارژ آن فقط تا 3 ساعت است و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد یا اتصال به برق دارد. اما در کنار این عیب ، نکات مثبتی هم در این محصول وجود دارد.

وزن این لپ‌تاپ فقط 1.9 کیلوگرم است و از حافظه داخلی 1 ترابایتی برخوردار است. علاوه بر آن پردازنده رایزن در این محصول به کار رفته تا دانش‌آموزان بتوانند تمام کارهای درسی را به‌راحتی انجام دهند. در عین حال باید رم 12 گیگابایتی و پردازنده AMD Ryzen 3 3200U را به قابلیت‌های آن اضافه کرد.

کلام آخر

لپ‌تاپ‌های مناسب دانش‌آموزان دایره گسترده‌ای دارند. اما آنچه در خرید این لپ‌تاپ‌ها اهمیت پیدا می‌کند، قیمت مناسب و ارزان، قابلیت جابجایی آسان و کاربری راحت است. گزینه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم تمام این ویژگی‌ها را در کنار هم دارند و حتی می‌توان برای کارهای دانشجویی سبک هم از آن‌ها استفاده کرد.

علاوه بر آن شما والدین گرامی هم می‌توانید به‌راحتی با اتصال به وب از امکانات مختلفی مانند مشاهده قبض برق و پرداخت آن برخوردار شوید و یا  انتقال پول و پرداخت اقساط را به‌راحتی انجام دهید. بنابراین با خرید لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی تقریبا تمام خانواده می‌توانند از امکانات مناسب آن استفاده کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا