فناوری

با این ترفند پست‌های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنید

با این ترفند پست‌های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنید

مجله خبری بیکینگاینستاگرام به دلیل وجود قابلیت‌های فراوان و به روزرسانی‌ها یکی از شبکه‌های محبوب اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر مخاطبان است که آن با این خصوصیت کاربران می‌توانند با یکدیگر تعامل کنند.

به گزارش سایت wccftech، با دو بار ضربه بر روی پستی در اینستاگرام می‌توانید آن را لایک کنید و به پست بعدی بروید؛ اما در بعضی مواقع علاقه‌مند هستید پستی را که قبلا آن را لایک کردید دوباره مشاهده کنید. در همین راستا ما در ادامه این مطلب به شما نحوه مشاهده پست‌های لایک شده را آموزش می‌دهیم.

نحوه مشاهده پست‌های لایک شده 

ابتدا برنامه اینستاگرام را دانلود کرده و سپس آن را راه اندازی کنید سپس روی تب نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. پس از آن بر روی سه خط تیره را در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. در این مرحله روی گزینه آرشیو و سپس Interactions ضربه بزنید. اکنون روی Likes و سپس بی نهایت کلیک کنید. هم اکنون می‌توانید پست‌های قبلی را هم مشاهده کرده و آن‌ها را لایک کنید.

 مشاهده پست‌های آرشیوی اینستاگرام

اگر اینجا هستید که چیزی را دوست نداشته باشید، می‌توانید آن را نیز انجام دهید. به سادگی پست را در لیست پیدا کنید، آن را باز کنید و سپس روی نماد قلب زیر پست ضربه بزنید. این پست اکنون لایک نشده و هیچ کس از آن خبر نخواهد داشت، مگر اینکه همه قبلاً آن را داشته باشند.


بیشتر بخوانید

  • روش مخفی‌کردن فالوورها در اینستاگرام

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا