بازی

معرفی انیمیشن Dragon Age نتفلیکس با انتشار یک تریلر

معرفی انیمیشن Dragon Age نتفلیکس با انتشار یک تریلر

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، انیمیشن Dragon Age معرفی شده است. نتفلیکس در پنجمین و آخرین روز برنامه خود از این سریال انیمیشنی با نام Dragon Age: Absolution پرده برداشت که قرار است در ماه دسامبر امسال (آذر یا دی) از این شبکه پخش شود. همچنین اولین تریلر انیمیشن عصر اژدها منتشر شده است که در طول آن با شخصیت اصلی این انیمیشن آشنا می‌شویم و شاهد بخشی از اتفاقات آن هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اطلاعات خیلی زیادی از انیمیشن Dragon Age: Absolution در دسترس نیست و تنها براساس تریلر می‌دانیم که الف‌ها، جادوگرها، Qunari و موجودات دیگر دنیای عصر اژدها قرار است در این سریال انیمیشنی حضور داشته باشند. همچنین به‌نظر می‌رسد که باتوجه‌به محتوای تریلر احتمال دارد شاهد یک داستان سرقت باشیم که پیش از این گفته می‌شد در بازی بعدی Dragon Age قرار است شاهد چنین خط داستانی نیز باشیم که در ادامه بازی ریبوت شد.

در هر حال به‌نظر می‌رسد که بایوور تصمیم گرفته تا این ایده داستانی را کاملا کنار نگذارد و با همکاری نتفلیکس یک سریال انیمیشنی براساس آن تولید و منتشر کند. همچنین بازی Dragon Age: Dreadwolf که چهارمین قسمت از مجموعه بازی عصر اژدها است، مراحل تولیدش را سپری می‌کند که بعید است در طول سال ۲۰۲۲ عرضه شود و طبق شایعات منتشر شده، بازی Dragon Age 4 احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۳ برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استشن 5 عرضه خواهد شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا