علم و دانش

جشن تولد سامسونگ/ غول کره‌ای چند ساله شد؟

جشن تولد سامسونگ/ غول کره‌ای چند ساله شد؟

سامسونگ الکترونیکس امروز ۵۴ ساله شد؛ بله این شرکت همین‌قدر قدیمی است. سال ۱۹۸۳ Samsung Group که در ۱۹۶۹ آغازبه‌کار کرده بود، صنایع الکتریکی این شرکت را با نام Samsung Electric Industries تأسیس کرد. سال ۱۹۷۴، گروه سامسونگ با خرید Korea Semiconductor وارد کسب‌وکار نیمه‌هادی شد. در سال ۱۹۸۸ با ادغام دو بخش مذکور، سامسونگ الکترونیکس امروزی شکل گرفت.

به مناسبت ۵۴ ساله شدن سامسونگ مراسمی با حضور بیش‌از ۴۰۰ کارمند ازجمله مدیرعامل و نایب‌رئیس آن، جی‌اچ هان، برگزار شد. رؤسای سامسونگ DX (واحد تلویزیون و لوازم خانگی) و Samsung Device Solutions (واحد تراشه‌های نیمه‌هادی) نیز به جشن سالگرد پیوستند. این مراسم با اهدای لوح تقدیر آغاز شد و با اهدای جوایزی به کارکنان نمونه ادامه یافت.

جی‌اچ هان در سخنرانی خود بر اهمیت حفظ فناوری و کیفیت به‌عنوان اولویت‌های اصلی، ایجاد بهترین تجربه‌ی مشتری و تضمین رشد پایدار تأکید کرد. وی گفت:

فناوری و کیفیت باید به‌عنوان اولویت اصلی حفظ شود. حتی با تغییر زمان، رهبری فناوری همچنان بزرگ‌ترین دستاورد سامسونگ الکترونیکس است و کیفیت، رقابت اصلی ما محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را به‌خطر انداخت.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما باید به شرکتی تبدیل شویم که با ارائه‌ی ارزش بیشتر ازطریق عرضه‌ی محصولات مختلف، سبک زندگی آینده را رهبری کند. برای تبدیل‌شدن به شرکت مشتری‌محور، باید به‌عنوان سامسونگ واحد با هم کار کنیم و از مرزهای سازمانی بگذریم.

بیشتر بخوانید:

  • اینترنت ماهواره‌ای کی به ایران می‌رسد؟/ پاسخ وزیر ارتباطات

  • خروج تاریخ‌ساز یاسمین مقبلی از ایستگاه فضایی بین‌المللی

  • کبوترها احمق هستند؟/ نتایج شگفت‌انگیز یک آزمایش

جی‌اچ هان گفت این شرکت نباید به افتخارات گذشته‌ی خود بسنده کند. او مدیران را به کشف کسب‌وکارهای جدید تشویق کرد که می‌تواند در آینده باعث رشد شرکت شود. نکته‌ی مهم این‌که به گفته‌ی هان، غول فناوری کره‌ی جنوبی سیستم عامل مبتنی‌بر هوش مصنوعی و داده را برای مدیریت کسب‌وکار توسعه خواهد داد. او همچنین بر افزایش بهره‌وری و سوددهی تأکید کرد.

سامسونگ به‌عنوان بخشی از جشن ۵۴ سالگی خود، هفته‌ی اشتراک‌گذاری را هم آغاز کرده که در آن کارکنانی که در همه‌ی بخش‌های گروه فعالیت دارند در کمک‌های مالی اشتراکی نیز حاضر می‌شوند و به جوامع محلی و مشاغل کمک می‌کنند. این افراد همچنین در اهدای خون فعالیت دارند و اقداماتی برای بهبود محیط‌زیست در نزدیکی رودخانه‌ها و پارک‌های اطراف محل کسب‌وکار شرکت انجام خواهند داد.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا