بازی

تبدیل انیمه Suzume به ۱۵امین فیلم پر فروش تاریخ سینما ژاپن

تبدیل انیمه Suzume به ۱۵امین فیلم پر فروش تاریخ سینما ژاپن

انیمه Suzume اثر جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You است که از آبان امسال در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما رفت و تاکنون فروش بسیار موفقی را تجربه کرده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش بسیار موفق این انیمه همچنان ادامه دارد. طبق آمار جدید منتشر شده، تا روز یکشنبه مجموع فروش بلیت‌های انیمه Suzume از ۱۰.۴۸ میلیون بلیت عبور کرده است تا در مجموع فروش انیمه سوزومه به ۱۳.۹۳ میلیارد ین یا به عبارتی ۱۰۳.۹۲ میلیون دلار آمریکا افزایش پیدا کند.

انیمه Suzume هم‌اکنون به رتبه ۱۵امین فیلم پر فروش‌ترین فیلم تاریخ ژاپن دست پیدا کرده است و با عبور از انیمه Jujutsu Kaisen 0 به دومین فیلم پر فروش کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است که تنها انیمه One Piece Film Red را بالاتر از خود می‌بیند. علاوه‌براین انیمه سوزومه حالا نهمین انیمه پر فروش تاریخ سینمای ژاپن است. انیمه Your Name در رتبه پنجم و انیمه Weathering With You در رتبه ۱۴ام فهرست پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ کشور ژاپن قرار دارند و حالا دو انیمه شینکای باید برای رتبه ۱۴ام رقابت کنند.

انیمه Suzume no Tojimari

انیمه Suzume اثر جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You است که از آبان امسال در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما رفت. نانوکا هارا در نقش سوزومه ایواتو، هوکوتو ماتسومورا، اری فوکاتسو، شوتا سومتانی، سیری ایتو، کانا هانازاوا، ماتسوموتو کوشیرو نهم، ریونوسوکه کامیکی، آیمی، کوتونه هاناسه و ان یامانه از جمله صداپیشگان انیمه Suzume هستند.

انیمه Suzume داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است. انیمه Suzume در فروردین آینده در آمریکا و کشورهای اروپایی روی پرده خواهد رفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا