علم و دانش

عرضه انگشتر فشارسنج به بازار

عرضه انگشتر فشارسنج به بازار

پروژه‌ای به نام حلقه هوشمند Iris که برای جذب سرمایه در کیک‌استارتر برپا شده است، دستگاهی را نشان می‌دهد که می‌تواند در سطح پزشکی به بررسی فشار و اکسیژن خون بپردازد و حتی دمای بدن شما را تحت‌نظر بگیرد.

حلقه هوشمند Iris از یک سنسور PPG به‌همراه ۶ حسگر تصویری و ۱۸ ال‌ای‌دی استفاده می‌کند. سازنده این دستگاه ادعا می‌کند که محصولات رقیب به‌طور میانگین فقط ۲ حسگر تصویری و ۴ ال‌ای‌دی دارند. Iris قادر به اندازه‌گیری شاخصه‌های زیستی مختلفی ازجمله ضربان قلب، نوسان ضربان قلب (HRV) و سطح اکسیژن خون است. همچنین می‌توانید فعالیت‌های ورزشی، کیفیت خواب و سطح استرس خود را بررسی کنید.

این حلقه انگشتر فشار خون را به دقیق‌ترین شکل ممکن بررسی می‌کند!

حلقه Iris فشار خون و دمای بدن را در سطح پزشکی اندازه‌گیری می‌کند

این محصول یک اپلیکیشن همراه دارد که تمام این اطلاعات را در آن ارائه می‌کند. سازنده این دستگاه مدعی است که حلقه Iris می‌تواند در سطح پزشکی دمای بدن و فشار خون را اندازه‌گیری کند. البته قابلیت اندازه‌گیری فشار خون از اواسط سال ۲۰۲۴ و با کمک یک آپدیت نرم‌افزاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سازنده حلقه هوشمند Iris ادعا می‌کند که محصول آن‌ها با پهنای ۵ میلی‌متری و ضخامت ۲.۵ میلی‌متری ظریف‌ترین حلقه هوشمند بازار است. وزن این حلقه به ۵ گرم می‌رسد و کیس شارژ بی‌سیمی برای آن توسعه داده شده است که می‌تواند این دستگاه را تا چهار بار شارژ کند.

این حلقه انگشتر فشار خون را به دقیق‌ترین شکل ممکن بررسی می‌کند!

از دیگر تفاوت‌های Iris با محصولات مشابه موجود در بازار می‌توان به دقت آن اشاره کرد. شرکت سازنده این دستگاه مدعی است که محصولات بزرگ‌تر به‌خاطر اندازه خود بیشتر روی انگشت حرکت می‌کنند و به همین دلیل دقت کمتری دارند.

علاوه‌براین، حلقه هوشمند Iris قیمت پایین‌تری نسبت به محصولی مثل Oura Ring دارد که حدود ۲۹۹ دلار است. در صفحه کیک‌استارتر این پروژه نوشته شده که قیمت اولیه این محصول برای رنگ مشکی حدود ۱۴۶ دلار است. بااین‌حال، قیمت نسخه‌های طلایی و نقره‌ای آن به ۱۶۵ دلار می‌رسد. قیمت نهایی خرده‌فروشی هم ۱۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا