بازی

پیوستن نیک آفرمن و دو بازیگر دیگر به فصل چهارم سریال The Umbrella Academy

پیوستن نیک آفرمن و دو بازیگر دیگر به فصل چهارم سریال The Umbrella Academy

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy در تورنتو در کشور کانادا آغاز شد و همچنان ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل چهارم سریال آمبرلا آکادمی اضافه شده‌اند. نیک آفرمن با سابقه بازی در سریال Parks and Recreation، سریال Devs و سریال The Last of Us، مگان مولالی با سابقه بازی در سریال Will & Grace و دیوید کراس با سابقه بازی در سریال Arrested Development سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل پایانی سریال The Umbrella Academy اضافه شده‌اند.

آفرمن و مولالی که در دنیای واقعی هم زن و شوهر هستند، در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy به ترتیب نقش دکتر جین و جین تیبدئو را بازی می‌کنند که یک زوج متاهل و از استادان کالج محلی در ایالت نیو مکزیکو هستند و با شدیدترین مورد دژاوو که این خط زمانی تا به حال به خود دیده است، مواجه هستند. کراس نقش سی گروسمن را بازی می‌کند که صاحب یک تجارت و مرد یک خانواده است که به شکل ناامید کننده‌ای در تلاش برای ارتباط دوباره با دختر خود که با هم مثل غریبه هستند، است و چیزی او را برای بازگرداندن دخترش متوقف نمی‌کند.

نیک آفرمن، مگان مولالی و دیوید کراس

مطالب مرتبط:

      • نقد فصل اول سریال The Umbrella Academy
      • نقد فصل دوم سریال The Umbrella Academy – آکادمی آمبرلا
      • نقد سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) | فصل سوم

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، ایدن گالاگر در نقش فایو هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیور در نقش سر رجینالد هارگریوز و ریتو آریا در نقش لایلا پیتس، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy باز خواهند گشت.

مانند سه فصل اول، استیو بلکمن برای ساخت فصل چهارم سریال The Umbrella Academy باز خواهد گشت. پس از آن بلکمن قرار است سریال Horizon و سریال Orbital را برای شبکه نتفلیکس تولید کند. بلکمن یک قرارداد چند جانبه با شبکه نتفلیکس امضا کرده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا