بازی

واکنش منتقدین به ریمیک بازی Dead Space

واکنش منتقدین به ریمیک بازی Dead Space

نسخه اول Dead Space در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. Dead Space شروعی برای یک سه‌گانه سرگرم کننده و دوست داشتنی در سبک ترسناک و بقا بود و در سال‌های اخیر، شاهد این بودیم که کاربران خواهان بازسازی این مجموعه بودند. درحالی که به‌نظر می‌رسید الکترونیک آرتز آنطور که باید و شاید به بازسازی مجموعه‌های قدیمی خود علاقه‌ای ندارد، بالاخره از بازسازی نسخه اول Dead Space رونمایی شد و با همان نمایش اولیه، نظر هواداران را به خود جلب کرد.

استودیو موتیو وظیفه سنگینی را بردوش داشت، زیرا باید یکی از بهترین بازی‌های ترسناک و بقا را به‌گونه‌ای بازسازی می‌کرد که همچنان کیفیت بالای خود را حفظ کند. فردا هفت بهمن ماه بازی Dead Space Remake روانه بازار می‌شود و ساعاتی پیش میانگین امتیازات آن منتشر شد. امتیازات نسخه بازسازی شده Dead Space خبر از یک بازسازی فوق‌العاده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی را در بیکینگ مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

Dead Space Remake

  • سازنده: استودیو موتیو
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: ترسناک و بقا
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

آیزاک در حال راه رفتن در ریمیک بازی Dead Space

وی‌جی۲۴۷: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

دد اسپیس صرفا شما را در نقش آیزاک کلارک قرار نمی‌دهد، بلکه در ذهن او قرار می‌گیرید. سؤال می‌پرسید که تجسم‌ها و توهم‌هایی که می‌بیند، واقعی هستند؟ همچنین عکس‌العمل‌های فیزیکی او به رویدادهای غیرباورانه در سفینه فضایی روی شما تأثیرگذار است. شما به‌صورت کامل خود را در USG Ishimura حس می‌کنید و فراموش‌اش هم نخواهید کرد. زمانی‌که پای خلق حس تعلیق و خلق ترس در دل بازیکن وسط باشد، Dead Space می‌تواند مثال خوبی برای بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی‌های ترسناک باشد. تابه‌اینجای کار که شاهد ریمیک‌ها بوده‌ایم، Dead Space این اجازه را به من می‌دهد تا به‌صورت کامل در مورد یک مجموعه قدیمی صحبت کنم.

گیمینگ بولت: ۱۰۰ از ۱۰۰

Dead Space یکی از بهترین بازی‌های ترسناک بقا است که تابه‌امروز ساخته شده است. این بازسازی اجازه می‌دهد تا یک شاهکار در سبک خود و المان‌های قوی‌ای که داشت، درخشش بیشتر و بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Dead Space استودیو موتیو یک ریمیک ترسناک خوش ساخت است. این بازی محصولی از حس‌های تازه و آشنا است و در زمان‌های ساکت و پر سروصدا، به‌شدت ترسناک ظاهر می‌شود. جلوه‌های بصری بازطراحی شده و نورپردازی پویا خیره‌کننده بازی، به کل ظاهر بعضی از محیط‌ها را تغییر داده است. همچنین انیمیشن‌های تجزیه کردن جدید بازی نظیر جدا کردن دست و پای دشمنان با پلاسما کاتر و مشخص شدن استخان و ماهیچه‌های آن‌ها، سبب شده تا دد اسپیس بیشتر از هر زمان دیگری دارای خشونت بالا باشد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

استودیو موتیو باعث شده تا Dead Space بهتر به‌نظر رسد، بهتر بازی شود و هسته و شالوده اصلی را هم ارائه کرده است. موارد شکوفا شده جدید بازی به‌جای کاستن محتوا باعث سرگرمی بیشتر مخاطب می‌شود. نسخه ریمیک به خاطرات من از اولین رویایی آیزاک با نکرومورف‌ها بدون ذره‌ای حس دلتنگی برای نسخه اصلی، احترام گذاشته و آن را پولیش می‌کند. همچنین این بازی نقطه شروع بسیار خوبی برای تازه‌واردهای سبک ترسناک و بقا است، زیرا با بسیاری از بازی‌های امروزی در این سبک برابری می‌کند. من امیدوارم این تجدید نظر استثنایی باعث شود EA متوجه پتانسیل بالای جهان دد اسپیس شده و این بازی به یک پیشرو برای مشاهده داستان‌های بیشتر تبدیل شود.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Dead Space یک بازسازی بسیار خوب است. تمامی المان‌های عالی نسخه اصلی را گرفته و تعدادی ویژگی هوشمندانه و چشمگیر را به آن اضافه کرده است.

واکنش منتقدین به ریمیک بازی Dead Space

واکنش منتقدین به ریمیک بازی Dead Space


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا