اینترنت

تجربه بهتر تماس‌های تلفنی در اپلیکیشن Your Phone ویندوز 11

تجربه بهتر تماس‌های تلفنی در اپلیکیشن Your Phone ویندوز 11

توانایی برنامه Your Phone برای برقراری تماس‌های تلفنی در آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 بسیار بهبود یافته است. برای کسانی که نمی‌دانند، برنامه Your Phone اخیراً طراحی جدیدی دریافت کرده که آن را با دیزاین جدید ویندوز 11 مطابقت می‌دهد.

رابط کاربری اپلیکیشن Your Phone اکنون شامل گوشه‌های گرد و یک پالت رنگی ملایم شده است، اما تغییرات بسیار دیگری نیز به همراه داشته است. برای مثال، فید اعلان‌ها اکنون به پنل سمت چپ پین شده است و مایکروسافت نواری را که به شما امکان می‌داد تا به پیام‌ها، عکس‌ها، برنامه‌ها و تماس‌های تلفن همراهتان دسترسی داشته باشید، به بالای اپلیکیشن منتقل کرده است.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه در ویندوز 10 با استفاده از اپلیکیشن Your Phone به گوشی دیگران زنگ بزنیم؟!

رابط کاربری جدید بسیار تمیزتر و کمتر شلوغ به نظر می‌رسد. برنامه Your Phone همچنان مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که شما را به استفاده از گوشی خود بی‌نیاز می‌سازد. امکان ارسال یا خواندن پیام‌های متنی، مدیریت اعلان‌ها و برقراری تماس بدون نیاز به استفاده از تلفن همراه از جمله این ویژگی‌هاست.

اگرچه به‌روزرسانی قبلی تماماً در مورد بهبود طراحی در رابط کاربری بود، اما لزوماً مایکروسافت روی تغییرات عمده کار نمی‌کند. با ویندوز 11 بیلد 22533، Your Phone می‌تواند تجربه تماس‌های بهتری را برای شما رقم بزند.

Your-Phone-new-call-UI

در پیش‌نمایش آپدیت جدید ویندوز 11، رابط بصری این گفتگوی‌های تلفنی تازه‌سازی شده و رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های تلفنی درنظر گرفته شده است. همانطور که در اسکرین‌شات بالا می‌‌بینید، پنجره تماس شامل آیکون‌ها، فونت‌ها و تغییرات رابط کاربری به‌روز شده که آن را با طراحی بهبود یافته ویندوز 11 مطابقت می‌دهد.

این مقاله را هم بخوانید: آموزش نحوه همگام‌سازی ویندوز ۱۰ با دستگاه‌های اندرویدی و آی‌فون‌های اپل

مایکروسافت تأیید کرد که برقراری تماس با برنامه Your Phone همچنان به همان روش قبلی عمل می‌کند. اگر متوجه مشکلی در برنامه Your Phone شدید، همیشه می‌توانید بازخورد خود را از طریق Feedback Hub در Setting > Apps > Your Phone برای Microsoft ارسال کنید.

شایان ذکر است که برنامه جدید Your Phone فقط برای آزمایش‌کنندگان Windows Insider در دسترس است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی این تغییرات برای همه کاربران اعمال می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا