فناوری

تازه‌ترین رندرهای لو رفته از آیفون ۱۵ / عکس

تازه‌ترین رندرهای لو رفته از آیفون ۱۵ / عکس

نشریه‌ی 9to5Mac رندرهای منتسب‌ به آیفون ۱۵ پلاس را که از روی مدل CAD گوشی تولید شده‌اند، فاش کرده است. اپل ماه‌ها قبل از رونمایی گوشی‌های جدیدش، مدل CAD آن‌ها را در دسترس شرکت‌های زنجیره‌ی تأمین قرار می‌دهد تا قاب‌ها و لوازم جانبی آیفون به محض رونمایی مدل‌های جدید در دسترس قرار بگیرند. فایل‌های CAD دقت بسیار بالایی در زمینه‌ی ابعاد و طراحی دارند.

در رندرهای آیفون ۱۵ پلاس می‌بینیم که اپل با ناچ (بریدگی) خداحافظی کرده و سراغ استفاده از داینامیک آیلند (حفره‌ی کپسولی) در بالای نمایشگر رفته است. همچنین می‌بینیم که آیفون ۱۵ پلاس در بخش پایینی‌اش درگاه USB-C دارد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده‌اند تا دستگاه ظاهر مدرن‌تری پیدا کند.

تازه‌ترین رندرهای لو رفته از آیفون ۱۵ / عکس

بیشتر بخوانید:

لقمه‌ای بسیار بزرگتر از دهان خرس غول‌پیکر کودیاک / عکس

شاهکار جدید بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! / عکس

9to5Mac به اسنادی دست پیدا کرده است که ابعاد ۱۶۰٫۸۷ در ۷۷٫۷۶ در ۷٫۸۱ میلی‌متر را برای آیفون ۱۵ پلاس تأیید می‌کنند. بر این اساس، آیفون ۱۵ پلاس به میزان ناچیز کشیده‌تر، باریک‌تر و ضخیم‌تر از آیفون ۱۴ پلاس است. تفاوت بین ابعاد دو گوشی در نگاه اول اصلاً به چشم نمی‌آید. به‌نظر می‌رسد جزیره‌ی دوربین آیفون ۱۵ پلاس کمی ضخیم‌تر از آیفون ۱۴ پلاس است.

تازه‌ترین رندرهای لو رفته از آیفون ۱۵ / عکس

اپل در گوشی آیفون ۱۵ پلاس همچون سایر اعضای خانواده‌ی آیفون ۱۵ با لبه‌ی کاملاً تخت خداحافظی می‌کند. در این طراحی جدید، لبه‌ی دستگاه به سمت پنل پشتی خمیده می‌شود.

فروش آیفون ۱۴ پلاس بسیار کمتر از انتظارات اولیه‌ی اپل بود، اما کوپرتینویی‌ها فعلاً نمی‌خواهند با مدل پلاس آیفون خداحافظی کنند.

58321

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا