رمز ارز

سوناک از برجستگان ارز دیجیتال بریتانیا؛ اولین نامزد نخست وزیری شد

سوناک از برجستگان ارز دیجیتال بریتانیا؛ اولین نامزد نخست وزیری شد

سوناک از برجستگان ارز دیجیتال بریتانیا؛ اولین نامزد نخست وزیری شد

ریشی سوناک، صدراعظم سابق خزانه داری در زمان بوریس جانسون، اولین نامزد رای گیری نخست وزیری بریتانیا شد. سوناک از سد ۱۰۰ نامزد عمومی پیشی گرفت که پیش نیازی برای رهبری حزب بود. ریشی سوناک می‌خواهد بریتانیا را به مرکز انواع ارز دیجیتال جهان تبدیل کند.

ریشی سوناک اولین بار پس از استعفای بوریس جانسون شانس خود را برای نخست وزیری امتحان کرد. با این حال، لیز تراس او را در انتخابات حزب شکست داد و نخست وزیر بعدی شد. با این وجود، از آنجایی که تراس پس از ۴۵ روز پر فراز و نشیب از سمت خود استعفا داد، سوناک بار دیگر پیشتاز است.

سوناک، وزیر دارایی سابق یکی از برجستگان جامعه بلاک چین بریتانیا است.

بحران سیاسی بریتانیا توضیح داده شد

بوریس جانسون، نخست‌وزیر سابق بریتانیا به دلیل رسوایی‌های متعدد در دوران دولتش از سمت خود استعفا داد. ریشی سوناک و لیز تراس دو مدعی اصلی برای کسب مقام برتر بودند. با وجود اینکه سوناک محبوب بود، در برابر تراس شکست خورد. با این حال، طرح اقتصادی ارائه شده توسط تراس باعث ایجاد بحران اقتصادی در انگلستان شد.

صدر اعظم کواسی کوارتنگ ابتدا برکنار شد و تراس بلافاصله پس از آن استعفا داد.

تراس اعلام کرد که نخست وزیر بعدی توسط حزب ظرف یک هفته انتخاب خواهد شد. به نظر می رسد سوناک یک بار دیگر مورد توجه است و چندین نماینده بطور علنی از او حمایت می کنند. با این حال، سوناک باید به مصاف رئیس سابق خود بوریس جانسون برود. جانسون علاقه خود را برای حضور مجدد در رقابت های انتخاباتی ابراز کرده است و چندین نماینده نیز علنا ​​از او حمایت کرده اند.

چرا سوناک در انجمن ارز دیجیتال بریتانیا معروف است؟

سوناک به عنوان وزیر دارایی می‌خواست بریتانیا را به مرکز ارز دیجیتال جهان تبدیل کند. او می‌خواست استیبل کوین ‌ها را به شکلی قابل قبول برای پرداخت در بریتانیا تبدیل کند. هدف او همچنین رسمی کردن سازمان های غیرمتمرکز خودمختار یا DAO ها بود. او همچنین از ضرابخانه سلطنتی خواست تا روی NFT کار کند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا