علم و دانش

گجت عجیب سامسونگ که عمر باتری آن ۷۰۰ روز است!/ عکس

گجت عجیب سامسونگ که عمر باتری آن ۷۰۰ روز است!/ عکس

سامسونگ ردیاب گلکسی SmartTag۲ را معرفی کرد. نسخه جدید این دستگاه از گواهی مقاومت IP۶۷ پشتیبانی می‌کند و عمر باتری آن ۷۰۰ روز است.

سال ۲۰۲۱، سامسونگ با گلکسی SmartTag رسماً وارد بازار ردیاب‌ها شد و مدت کوتاهی پس از آن نیز SmartTag پلاس را عرضه کرد. غول کره‌ای اکنون نسخه جدید این دستگاه با نام گلکسی اسمارت‌تگ ۲ را معرفی کرده است که در نوع خود ویژگی‌های قابل‌توجهی را به‌همراه دارد.

برای شروع، سامسونگ ادعا کرده که ردیاب SmartTag۲ از ۵۰ درصد عمر باتری بیشتر در حالت عادی برخوردار است و باتری آن اکنون تا ۵۰۰ روز دوام می‌آورد. همچنین یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای آن فراهم شده است که می‌تواند عمر باتری ردیاب را تا ۷۰۰ روز افزایش دهد.

گجت عجیب سامسونگ که عمر باتری آن ۷۰۰ روز است!/ عکس

افزایش دوام و سایر ویژگی‌های ردیاب گلکسی SmartTag۲

سامسونگ همچنین روی افزایش دوام دستگاه خود کار کرده است، زیرا گلکسی SmartTag ۲ از گواهی IP۶۷ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می‌کند. آخرین نسخه این دستگاه، یعنی SmartTag پلاس دارای گواهی IP۵۲ بود و فقط در برابر پاشش آب می‌توانست مقاومت خود را حفظ کند.

همچنین چند ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارد که برای پیدا کردن اشیاء شما می‌توانند مفید باشند. ابتدا، سامسونگ یک حالت جدید به ردیاب خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات تماس خود را از طریق یک پیام به آن اضافه کنند و با این روش، از گم‌شدن ردیاب خود جلوگیری کنند. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه این ویژگی روی گوشی‌های غیرسامسونگ نیز از طریق NFC کار می‌کند.

ویژگی بهبودیافته Compass View، برنامه ارتقایافته SmartThings Find و همچنین همگام‌سازی خودکار اسمارت‌تگ ۲ با گوشی جدید کاربران از جمله ویژگی‌های دیگری هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

از جمله نقاط ضعفی که ردیاب سامسونگ به همراه دارد، این است که ظاهراً SmartTag ۲ از شبکه Find My اندروید پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین اگر گوشی غیرسامسونگی با UWB داشته باشید، نمی‌توانید برای پیدا کردن اشیاء گمشده خود از آن استفاده کنید.

ردیاب گلکسی SmartTag ۲ سامسونگ از ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا