بازی

پیشتازی شرکت سونی در بین نامزدهای جوایز گیم اواردز ۲۰۲۲

پیشتازی شرکت سونی در بین نامزدهای جوایز گیم اواردز ۲۰۲۲

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی گیم اواردز با انتشار یک پیام در صفحه‌ی توییتر خود، فهرست ناشرهای دارای بیشترین نامزد در بخش‌های مختلف مراسم TGA 2022 را مشخص کرد. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony با داشتن ۲۰ نامزد در رتبه اول قرار گرفته است و پس از آن نینتندو و آناپورنا اینتراکتیو با ۱۱ نامزد به‌صورت مشترک موفق به کسب رتبه دوم شدند. رتبه چهارم هم در اختیار باندای نامکو، ناشر الدن رینگ با هشت نامزد قرار دارد.

پس از آن شرکت رایت با ۶ نامزد، الکترونیک آرتز و فوکوس اینترتینمت با ۵ نامزد و درنهایت اسکوئر انیکس، WB Games و فینجی با ۴ نامزد در ۳۱ دسته‌بندی قرار دارند. نیمی از نامزدی‌های سونی متعلق به بازی God of War Ragnarok است که در گیم اواردز ۲۰۲۲ بیش از هر اثر دیگری در دسته‌بندی‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شد.

ناشران با بیشترین نامزد در مراسم گیم اواردز 2022

باقی نامزدی‌های پلی استیشن برای کسب جوایز The Game Awards امسال مربوط‌به هورایزن فوربیدن وست، بازی Gran Turismo 7 و بازی The Last of Us Part I است تا درنهایت سونی عملکردی مطلوب را از خود نشان دهد و بیست نامزد داشته باشد. این شمارش فقط بازی‌های ویدیویی منتشرشده توسط Sony Interactive Entertainment را مورد بررسی قرار می‌دهد. در نتیجه نامزدی‌های Destiny 2 و EVO برای سونی شمرده نشده‌اند. زیرا EVO نه یک بازی بلکه یک رویداد است و از آن سو با اینکه بانجی اکنون به SIE تعلق دارد، دستینی ۲ چند سال قبل توسط خود شرکت Bungie منتشر شد.

نامزدی God Of War Ragnarok تا این حد و در بخش‌های مختلف جای تعجب ندارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم این ساخته‌ی استودیو سانتا مونیکا در چند بخش برنده خواهد شد. هرچند گاد آو وار رگناروک رقیب قدرتمندی به نام بازی Elden Ring دارد که در شش بخش یکسان با آن نامزد شده است که شامل جایزه‌ی بهترین بازی سال هم می‌شود.

فهرست کامل نامزدهای مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ را در بیکینگ مشاهده کنید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا