تکنولوژی

اهمیت سرویس منظم محصولات خانگی در چیست؟

اهمیت سرویس منظم محصولات خانگی در چیست؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

یک سوال اساسی که ممکن است گاها از خود بپرسیم این است که آیا ما تکنولوژی را با خود همراه کرده‌ایم یا اینکه تکنولوژی ما را پابند خودش کرده؟ سوال عجیبی به نظر می‌رسد، ولی حقیقت امر این است که بیشتر از اینکه تکنولوژی در خدمت ما باشد، ما پابند آنیم و دیگر بدون لوازم مدرن نمی‌توانیم به زندگی خود ادامه دهیم. در خانه ما احتمالا لوازمی مانند تلوزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، پکیج و … وجود دارند و با اینکه در راه سهولت زندگی ما خیلی مهم هستند، اما خراب شدن آن‌ها می‌تواند خیلی مشکل‌ساز باشد. به همین دلیل، پلتفرم‌های آنلاینی برای سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات لوازم خانگی، مانند آچار به دست شکل گرفته‌اند،که سفارشات شما را ثبت کرده و سپس با ارسال کادری مجرب به درخواست شما رسیدگی می‌کنند. برخی از این پلتفرم‌ها مانند آچار به دست که نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در ساری است، اصالت بالایی دارند و برخی دیگر بی‌نصیب از این اصالت هستند. به هر حال، سرویس منظم محصولات خانگی به ما کمک می‌کند تا بعدا در گرداب هزینه‌های هنگفت تعمیراتی نیفتیم. به هر حال، سوال اصلی این است که در زمان بروز مشکل برای محصولات خانگی، باید به سراغ چه کسی برویم؟

تعمیرات لوازم خانگی پیچیده باید به دست افراد مجرب انجام شود

خود شما می‌توانید یک پیچ‌گوشتی بردارید و به جان وسیله نیاز به تعمیر خود بیفتید، اما اینکه آن وسیله که شاید قیمت زیادی هم داشته باشد، تعمیر می‌شود یا اینکه بدتر خواهد شد، مسئله دیگری است و به تجربه شما و آشنایی‌تان با لوازم خانگی برمی‌گردد. جدا از اینکه حتی خود شما نیز نباید در تعمیر لوازم خانگی دخالت کنید، آن را نباید در اختیار افرادی بگذارید که خیلی معتبر نیستند و شما از آن‌ها، یک شماره تلفن بیشتر ندارید. از آن‌ جایی که قیمت لوازم خانگی در ایران به شدت رو به افزایش است، برای تعمیر این گونه وسایل شما باید دست به دامن افراد مجربی شوید که به عنوان نماینده‌های قانونی شناخته می‌شوند.

آچار به دست، پلتفرمی آنلاین است که شما با استفاده از سایت آن می‌توانید به راحتی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران کادری مجرب را برای تعمیر لوازم خانگی خود اعم از یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، یخچال و پکیج در هر ساعت شبانه روز خبر کنید. یکی از مزایای استفاده از پلتفرم آچار به دست، شرکت‌هایی هستند که آچار به دست با آن‌ها قرارداد دارد؛ از میان این شرکت‌ها می‌شود به دوو، ال‌جی، سونی، پاناسونیک، گلدیران و شارپ اشاره داشت. علاوه بر اینها، آچار به دست نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در ساری نیز به شمار می‌رود و شما اگر تلویزیون ال جی داشته باشید، خیالتان راحت است که دارید با نمایندگی تلویزیون ال جی در ساری کار می‌کنید و از پیشینه آن مطمئن هستید.

اهمیت سرویس منظم محصولات خانگی در چیست

آیا بروز هر مشکلی نیازمند تعمیرکار است؟

حقیقت امر این است، که برخی اوقات، خبر کردن تعمیرکار ضروری به نظر می‌رسد و بروز یک سری از مشکلات، نیازی به تعمیرکار ندارند. حال اینکه مشکلات مورد نظر از چه قسم هستند و آیا نیازی به تعمیرکار نیست یا باید تعمیرکار حاضر شود، بستگی به وسیله شما و نوع مشکل آن دارد. خوشبختانه، سایت آچار به دست، قسمتی را برای این موضوع طراحی کرده که در آن جا می‌توانید یک سری از مشکلات مربوط به لوازم خانگی خود را ببینید که از قضا، متداول هم هستند و شما با استفاده از قسمت سوالات متداول سایت آچار به دست هم می‌توانید منبع مشکل مربوطه را متوجه شوید و هم ببینید که آیا این مشکل نیازمند تعمیرکار است یا خیر. با این حال قیمت بالای محصولات خانگی سبب شده تا کاربران، حس وسواس پیدا کنند و کمی بر روی مشکلات شاید کوچک، حساس شوند، که البته طبیعی است.

اهمیت سرویس منظم محصولات خانگی در چیست

آیا برای راه‌اندازی یکی از لوازم خانگی مانند یخچال، حضور تکنسین لازم است؟

در زمان نصب و راه‌اندازی یکی از لوازم خانگی ممکن است نابلدی کسی که می‌خواهد نصب کند، سبب مشکل در دستگاه شود. اما از آن‌جایی که دستگاه تازه از کارخانه آمده، اگر مشکل داشته باشد و کارخانه نتواند بفهمد که آیا مشکل از اول همراه محصول بوده یا اینکه کاربر در حین راه‌اندازی آن مشکل را به وجود آورده، باید دستگاه را مرجوع کند که در این صورت هزینه‌ بر گردن کارخانه است. از این رو بسیاری از شرکت‌ها حساسیت زیادی بر روی لوازم خانگی نشان می‌دهند و می‌گویند که اگر دستگاه توسط تکسین و نمایندگی مجاز راه‌اندازی نشود و برگه گارانتی آن را تکنسین پر نکند، گارانتی معنی‌ای ندارد. از این رو بهتر است که کار راه‌اندازی لوازم خانگی نیز به تکنسین سپرده شود تا گارانتی شما به دنبال آن اعتبار داشته باشد. سایت آچار به دست برای راه اندازه لوازم خانگی نیز صفحه‌ای درنظر گرفته که شما می‌توانید در آن صفحه برند و نوع وسیله خود را تعیین کنید، بنابراین برای راه‌اندازی دستگاه، تکنسینی به محل شما می‌آید. همان‌طور که اشاره شد، آچار به دست، شرکت‌های طرف قرارداد پرتعدادی دارد و نمایندگی تلویزیون ال جی در ساری نیز به شمار می‌رود.

سایت آچار به دست، چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

انواع خدمات تعمیراتی در سایت آچار به دست موجود هستند و شما برای راه‌اندازی لوازم خانگی خود نیز می‌توانید از آچار به دست کمک بگیرید. در صفحه اصلی سایت آچار به دست، سرویس‌هایی نظیر بازدید دوره‌ای، آموزش، تعمیرات و راه‌اندازی لوازم خانگی موجود هستند. بازدید دوره‌ای برای افرادی خوب است که می‌خواهند لوازم خانگی آن‌ها از هر بلایی دور باشد یا اینکه لوازم خانگی قدیمی دارند و می‌خواهند از سلامت آن در طی زمان اطمینان حاصل کنند. آموزش‌های این سایت نیز گزینه خوبی برای افرادی است،که حساسیت زیادی دارند و نمی‌خواهند کاری کنند که به لوازم خانگی‌یشان ضربه بزند. برای ارتباط با گروه آچاره به دست کافیست در وب سایت به قسمت تماس با ما سایت مراجعه نمایید و از این طریق با ما در ارتباط باشید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا