فناوری

سامسونگ شارژر جدیدی را برای ماشین عرضه خواهد کرد

سامسونگ شارژر جدیدی را برای ماشین عرضه خواهد کرد

مجله خبری بیکینگ – وقتی بیرون از خانه یا محل کار هستید و همراه خود پاوربانک ندارید، شارژر ماشین دومین گزینه در دسترس برای شارژ گوشی است، البته به شرطی که ماشین داشته باشید.

به گزارش گیزموچینا، به تازگی افشاگر معروف رولاند کوانت از Winfuture فاش کرد که سامسونگ شارژر خودروی جدیدی با نام EP-L۴۰۲۰ را در کنار سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ عرضه خواهد کرد.

رولاند در یک پست توییتری، ۲ عکس از طراحی شارژر جدید خودرو سامسونگ EP-L۴۰۲۰ را به اشتراک گذاشت که دارای یک پورت USB C است که از شارژر فوقالعاده ۲۵ واتی سامسونگ پشتیبانی میکند و یک پورت USB A دارد که از شارژر سریع ۱۵ واتی سامسونگ پشتیبانی می کند.

شارژر جدید خودروی سامسونگ

از نظر گزینه‌های رنگی، اطلاعاتی در دسترس نیست و در تصاویر فقط گزینه مشکی مشخص است و حداقل فعلا خبری از رنگ‌های دیگر نیست. جزئیات دیگری مانند اینکه کابل‌ها در جعبه آن گنجانده شده اند یا به صورت جداگانه فروخته می‌شوند نیز در دسترس نیست، بنابراین کاربران باید منتظر عرضه آن در کنار سری گلکسی S۲۲ سامسونگ باشند.

در مورد سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز باید گفت که طبق اعلام چندین منبع معتبر، این گوشی به زودی و در ماه فوریه معرفی می‌شود و در سطح جهانی با تراشه Exynos ۲۲۰۰ SOC عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • فروش ریلمی GT۲ Pro آغاز شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا