فناوری

سوپرایز اپل برای عکاسان!

سوپرایز اپل برای عکاسان!

سراسر وب پر است از گمانه‌زنی‌ها درباره آیفون ۱۵. آخرین اطلاعات درز کرده حاکی از آن است که دوربین پریسکوپ بالاخره در خط تولید آیفون‌های پریمیوم اپل استفاده می‌شود. به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، دوربین پریسکوپ تنها برای یکی از مدل‌ها استفاده می‌شود: آیفون ۱۵ و ۱۶ اولترا.

البته برای بسیاری از صاحب‌نظران صنعت فناوری، خبر تعجب‌آوری است، چرا که قبلا انتظار می‌رفت هر دو مدل آیفون ۱۶ دارای دوربین پریسکوپ باشند. لنز پریسکوپ، که امکان زوم اپتیکال طولانی‌تری را فراهم می‌کند، بازی‌گردانی برای عکاسی با دوربین‌های هوشمند است.

در مورد تامین‌کننده لنزهای پریسکوپ، کو پیش‌بینی می‌کند که اپل به جای سامسونگ به تامین‌کنندگان جایگزینی مانند لارگان و جنیوس روی خواهد آورد. انتخاب آیفون ۱۵ اولترا به‌ عنوان گیرنده انحصاری دوربین پریسکوپ ممکن است بر پیش‌بینی درآمد شرکت‌های ارائه‌دهنده لنز تاثیر بگذارد، اما دلیل این تصمیم چندان مشخص نیست.

لازم به ذکر است که نام آیفون ۱۵ اولترا، پیش‌فرض ما است، وگرنه ممکن است نام‌گذاری اپل در آینده چیز متفاوتی باشد. اطلاعات فاش شده، حاکی از آن است که آیفون ۱۵ دارای بدنه‌ای گرد خواهد بود، که تغییر بزرگی برای خط تولید آیفون محسوب می‌شود؛ چرا که مدت‌ها است آیفون طراحیش را به‌روز نکرده است. جدا از تغییرات طراحی، جدیدترین آیفون‌ها دارای پورت یواس‌بی تایپ سی خواهند بود.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا