بازی

نمایش دشمنان و محیط‌های تاریک در تصاویر جدید The Lords of the Fallen

نمایش دشمنان و محیط‌های تاریک در تصاویر جدید The Lords of the Fallen

به‌تازگی استودیو Hexworks جزئیات کاملا جدیدی را در مورد بازی اکشن، نقش‌آفرینی و سولزلایک The Lords of the Fallen منتشر کرده است. این جزئیات درواقع تصاویری چشم‌نواز و پر جزئیات از دنیای گسترده و متنوع به همراه دشمنان ترسناکی هستند که بازیکنان در ماجراجویی خود با آن‌ها رو‌به‌رو خواهند شد.

بازیکنان در The Lords of the Fallen به‌عنوان یک شوالیه‌ی تاریک (Dark Crusader) به جنگ Adyr، خدای اهریمنی می‌روند تا از رستاخیر او جلوگیری کنند. برای این منظور بازیکنان باید سفر خود را آغاز کنند و به دنیاهای موازی زنده و مرده‌ی بازی The Lords of the Fallen قدم بگذارند. جهان این بازی شامل جنگل‌ها، شهرهای ویران‌شده و سازه‌های عظیم است و به‌گفته‌ی سازندگان حدود پنج برابر بزرگتر از جهان نسخه‌ی اصلی خواهد بود. بازیکنان در ماجراجویی خود با انواع دشمنان و باس‌های ترسناک مواجه خواهند شد که می‌توانید تصویر برخی از آن‌ها را در پایان مطلب مشاهده کنید.

بازی The Lords of the Fallen قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی شامل ۹ کلاس مبارز، بیش از صد سلاح مختلف و چند طلسم جادویی خواهد بود. بازیکنانی که تمایل دارند این بازی را با دوستان خود تجربه کنند، می‌توانند از بخش کوآپ آنلاین نامحدود آن لذت ببرند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی The Lords of the Fallen چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا