بازی

بازی های رایگان ماهیانه پلی استیشن پلاس ماه فوریه ۲۰۲۳ مشخص شدند

بازی های رایگان ماهیانه پلی استیشن پلاس ماه فوریه ۲۰۲۳ مشخص شدند

عرضه بازی‌های رایگان ماهیانه، موردی است که سونی به‌واسطه‌ی آن چند بازی رایگان را ماهیانه دراختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد. مهم نیست کدام اشتراک پلی استیشن جدید سونی را خریداری کرده باشید، زیرا به‌صورت پیش‌فرض این دسته از بازی‌ها برای کاربران پلی استیشن پلاس اسنشال عرضه می‌شوند و مشترکین دو اشتراک اکسترا و پرمیوم هم مزیت‌های اشتراک اسنشال را دراختیار دارند.

سونی در وبسایت رسمی خود به‌تازگی چهار بازی رایگان ماهیانه خود برای ماه فوریه سال جاری را معرفی کرده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اقتباسی از روی فیلم‌های سینمایی هستید، Evil Dead: The Game می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین این بازی دارای حالت کوآپ و PvP بوده و درکنار دوستان خود یا روبه‌روی آن‌ها قادر به تجربه Evil Dead: The Game خواهید بود.

بازی های رایگان ماه فوریه ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس

در ادامه، شاهد بازی Olli Olli World هستیم که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های پلتفرمر چند سال اخیر یاد کرد. درجریان این بازی اسکیت بوردینگ، باید مراحل مختلفی را پشت سرگذاشته و رکورد خود را ثبت کنید. طراحی هر مرحله و چالش‌هایی که ارائه می‌دهد، موردی است که سبب شده Olli Olli World یک تجربه جذاب باشد. تمامی این موارد، درحالی است که در ماه فوریه شاهد رایگان شدن بازی Destiny 2 Beyond Light برای کاربران پلی استیشن پلاس هستیم.

این گفته بدین منظور است که کاربران این سرویس می‌توانند تمامی محتویات بسته الحاقی Beyond Light را به رایگان تجربه کنند و درکنار دوستان‌شان یا به‌صورت تک‌نفره لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود خلق کنند. در انتها، بازی شاهد رایگان شدن بازی Mafia: The Definitive Edition هستیم که درواقع نسخه ریمیک بازی مافیا است. دراین‌میان اشاره کنم که مشترکین و اکسترا و پرمیوم، هم‌اکنون به Mafia: The Definitive Edition دسترسی دارند، اما اگر تنها سرویس اسشنال را دراختیار دارید، از ماه آینده قادر به تجربه بازی خواهید بود.

نظر شما کاربران بیکینگ دراین‌باره چیست؟ تمامی بازی‌های ذکر شده از تاریخ ۱۸ بهمن ماه (هفت فوریه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا