بازی

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

یکی اینکه از طریق کارت‌های اعتباری این کار را انجام دهید که این کار از کشور ما مشکلات خاص خودش را دارد؛ برای این کار باید از درگاه‌های بین‌المللی مانند پی پال و … به دلار حساب خود را شارژ کنید و بازی‌ها و خدمات دیگر سونی را خریداری کنید.

روش دیگر بسیار آسان است که از طریق آن می‌توانید بازی‌های آنلاین را هم به صورت چند نفره انجام دهید؛ این روش خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس است. در این روش شما مبلغی را به ریال (یا واحد پول کشور محل زندگی خود) پرداخته و به اندازه مشخصی اعتبار خریداری می‌کنید و از طریق کدی که دریافت می‌کنید حساب پلی استیشن خود را به همان میزان خریداری‌شده شارژ می‌کنید. در این روش دیگر نیاز به استفاده از حساب‌های بین‌المللی و شارژ حساب به دلار نیست و از هر جای دنیا شارژ حساب به راحتی صورت می‌گیرد.

در ایران سایت‌های معتبری وجود دارند که خرید گیفت کارت پلی استیشن از طریق آن‌ها امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به صورت آنلاین به مبالغ دلخواه اعتبار خریداری کنید و با آن به بازی و … بپردازید. در ادامه توضیحات بیشتری درباره این روش به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد؛ لطفا با ما همراه باشید.

 

شخصیت های سیمز در حال نگاه کردن به لوگو پلاس

امکانات گیفت کارت پلی استیشن پلاس

از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس شما به امکاناتی نظیر امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:

  • بازی‌های جدید رایگان به صورت ماهانه
  • فضای هارد به اندازه حدودا سه گیگابایت برای ذخیره بازی به صورت آنلاین
  • دسترسی کامل به بازی‌های چند نفره با نام دیگر مالتی در کنسول PS4
  • تخفیف به میزان تقریبی 77 درصد برای خرید محصول دلخواه از پلی استیشن استور
  • اشتراک پلی استیشن و PSP vita
  • خرید انواع بازی‌های پلی استیشن
  • پیش‌خرید بازی‌های پلی استیشن
  • خرید موزیک‌های شرکت سونی

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس علاوه بر اینکه مزایای گیفت کارت‌های معمولی پلی استیشن را دارد، به شما امکان بازی آنلاین را نیز می‌دهد. از طریق خرید این کارت‌ها شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید و همچنین به جدیدترین بازی‌های رایگان سونی دسترسی داشته باشید. یکی از مزایای گیفت کارت پلی استیشن این است که تاریخ انقضا ندارد و تا زمانی که شارژ آن مصرف نشده باشد قابل استفاده است.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس گزینه مناسبی برای هدیه به اعضای خانواده و دوستان شماست و شما می‌توانید در مناسبت‌های خاص مانند تولد و … با دادن هدیه به میزان دلخواه خودتان آن‌ها را خوشحال کنید و امکان بازی آنلاین و چندین امکانات دیگر را در سایت پلی استیشن برای آنان فراهم کنید. در مورد این موضوع حواستان باشد که اگر اکانت خود را شارژ کردید یا به اصطلاح کد گیفت کارت پلی استیشن پلاس را در حساب کاربری خود Redeem کردید، دیگر نمی‌توانید اعتبار خود را به شخص دیگری منتقل کنید. این اعتبار در حساب شما خواهد ماند تا زمانی که خودتان آن را مصرف کنید.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس همچون محصولات دیگر سونی باید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و از اعتماد به افراد سودجویی که نام و نشان مشخصی ندارند و دارای اعتبار کافی نیستند پرهیز کنید. گیفت کارت‌های اعتباری با قیمت‌های مختلفی وجود دارند؛ مانند گیفت کارت 20 دلاری، 25 دلاری و بالاتر که شما می‌توانید از سایت‌های معتبر آن‌ها را خریداری کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر و خرید آن به حساب کاربری خود بروید و آن را در اکانت خود Redeem کنید. به همین راحتی اکانت شما به میزان خریداری‌ شده شارژ خواهد شد و با کمک آن می‌توانید به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشید و البته بازی‌های آنلاین پرطرفداری مانند فورت نایت و … را انجام دهید.

مراحل شارژ اکانت پلی استیشن به صورت زیر است:

  • بعد از ورود به کنسول خود وارد فروشگاه پلی استیشن با نام پلی استیشن استور (PlayStation Store) شوید.
  • گزینه Redeem Codes را بیابید و آن را انتخاب کنید.
  • کد گیفت کارت پلی استیشن پلاس را وارد کنید و سپس گزینه Continue را انتخاب کنید.

اکنون کیف پول پلی استیشن شما به میزانی که خریداری کرده‌اید، شارژ شده است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

لوگوی پلی استیشن پلاس روی پس زمینه PS4

 جمع‌بندی

یکی از روش‌هایی که با آن بتوانید به بازی‌های آنلاین پلی استیشن دسترسی پیدا کنید، خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس است. از طریق گیفت کارت اعتباری دیگر نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری پی پال و … ندارید و دردسرهای ناشی از تحریم ایران و مشکلات دیگر را نخواهید داشت. از طریق این کارت‌های اعتباری شما می‌توانید کارهای زیادی از قبیل خرید انواع محصولات سونی مانند موزیک انجام دهید. همچنین با کمک گیفت کارت پلی استیشن به بازی‌های جدید رایگان، تخفیفات، فضای هارد برای ذخیره بازی آنلاین و … دسترسی خواهید داشت.

گیفت کارت psn plus یک گزینه مناسب برای هدیه‌ دادن به اعضای فامیل، دوستان و آشنایان است. پس از خرید این کارت می‌توانید به سایت پلی استیشن بروید و حساب خود را از طریق واردکردن کدی که دریافت کرده‌‌اید در قسمت مربوطه شارژ کنید.

از طریق شارژ حساب کاربری خود با کد گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید بازی‌های معروفی مانند فورت نایت، کال آف دیوتی، فیفا و … را به صورت آنلاین انجام دهید و بازی‌های جدید را خریداری کنید.


پرسش‌های متداول

تفاوت گیفت کارت پلی استیشن معمولی با گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

شرکت سونی برای اینکه امکان بازی آنلاین را برای کاربران خود فراهم کند، گیفت کارت پلی استیشن پلاس را روانه بازار کرد. با این کارت علاوه بر اینکه شما به امکانات گیفت کارت اعتباری معمولی دسترسی دارید، می‌توانید به صورت آنلاین نیز بازی کنید.

نحوه شارژ حساب کاربری با گیفت کارت پلی استیشن پلاس چگونه است؟

بعد از خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس شما می‌توانید کدی را که دریافت می‌کنید در قسمت مربوط به Redeem در حساب کاربری پلی استیشن خود وارد کنید و به این ترتیب حساب خود را شارژ کنید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس تا چه زمانی اعتبار دارد؟

این گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا