بازی

سازندگان ریمیک Dead Space برای آینده‌ی سری ایده دارند

سازندگان ریمیک Dead Space برای آینده‌ی سری ایده دارند

چند روزی از انتشار بازسازی Dead Space می‌گذرد و طرفداران این سری هنوز نمی‌دانند که در آینده شاهد ریمیک نسخه‌های بعدی خواهند بود یا شرکت EA یک نسخه‌ی جدید را روانه‌ی بازار خواهد کرد. باتوجه‌به محبوبیت این آی‌پی نزد بازیکنان و کیفیت قابل‌توجه ریمیک نسخه‌ی اول که با تحسین منتقدان همراه بود، جای تعجبی ندارد که در آینده شاهد نسخه‌ی دیگری از سری Dead Space باشیم.

در همین راستا اخیرا فیل دشارم، تهیه‌کننده‌ی سری بازی Dead Space در مصاحبه‌ی اخیر خود با GQ گفت که او و دیگر سازندگان ریمیک در استودیو موتیو، علاقه‌مند به ماجراجویی بیشتر در این مجموعه هستند. آن‌ها در حال حاضر ایده‌هایی برای انجام این کار دارند. طبق گفته‌ی دشارم، در آینده‌ای نزدیک یک جلسه برای بحث در مورد آینده‌ی این سری در داخل شرکت EA انجام خواهد شد.

دشارم در پاسخ به این سؤال که آیا استودیو موتیو قصد دارد به کار روی سری Dead Space ادامه دهد، توضیح داد: «قطعا این امیدی است که ما داریم. من و رومن کمپوس اوریولا، [کارگردان خلاق] برای کاوش بیشتر در Dead Space علاقه‌ی زیادی داریم و در این مورد، ایده‌هایی وجود دارد. ما این هفته را به پایان می‌رسانیم و مطمئن می‌شویم که عرضه‌ی بازی به خوبی انجام شود و تا حد ممکن مشکلات فنی کمتری وجود داشته باشد. سپس ما به تعطیلات می‌رویم و پس از آن شروع به برگزاری جلسات برای گفت‌وگو با EA درباره‌ی آینده‌ی این سری می‌کنیم».

تصویری از آیزاک کلارک در بازسازی دد اسپیس

به نظر می‌رسد قبل از اینکه استودیو موتیو پیرامون تصمیم خود برای آینده‌ی سری Dead Space اطلاعاتی منتشر کند، طرفداران سرنخ‌هایی را در بازی جدید آن‌ها پیدا کرده‌اند. اخیرا یک Easter Egg در حالت نیو گیم پلاس ریمیک Dead Space مشاهده شده است که به احتمال بازسازی نسخه‌ی دوم این سری اشاره دارد.

با اینکه تنها چند روز ار عرضه‌ی ریمیک Dead Space گذشته است، اما این بازی توانسته به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. علاوه‌بر دریافت بازخوردهای مثبت از منتقدان، این بازی در زمان عرضه به تعداد قابل توجهی بازیکن همزمان در فروشگاه استیم رسید و عملکرد خوبی در جدول فروش این هفته ثبت کرد. ریمیک Dead Space روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا