اینترنت

مشخصات اوپو فایند X5 پرو فاش شد؛ نمایشگر 120 هرتز و چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1

مشخصات اوپو فایند X5 پرو فاش شد؛ نمایشگر 120 هرتز و چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1

گوشی‌های اوپو فایند X5 و X5 پرو احتمالا به زودی راهی بازار خواهند شد. در حالی که تاکنون گزارش‌هایی درباره نسخه استاندارد این سری منتشر شده، اکنون یکی از افشاگران معتبر بازار، مشخصات نسخه پرو این گوشی‌ها را فاش کرده است.

مشخصات شایعه شده اوپو فایند X5 پرو

Digital Chat Station که در صنعت فناوری بسیار شناخته شده است، مشخصات اوپو فایند X5 پرو را فاش کرده است. به گفته او، گوشی جدید شرکت چینی با شماره مدل PFEM10 از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED LTPO 2.0 با وضوح 1440 در 3216 پیکسل (+Quad HD) و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره خواهد برد. طبق انتظار در بالای نمایشگر شاهد روزنه مخصوص دوبین سلفی خواهیم بود که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 را در خود جای داده است.

اوپو فایند X5

در پنل پشتی دستگاه نیز احتمالا شاهد ماژول دوربین سه‌گانه خواهیم بود که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با پشتیبانی از OIS مجهز شده است. دوربین اصلی دستگاه با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی دیگر همراه شده که جزئیاتی درباره آن وجود ندارد.

اوپو در زیر کاپوت دستگاه از چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه چیپ اختصاصی MariSilicon X خود استفاده خواهد کرد که هدف آن تقویت عملکرد عکاسی و فیلمبرداری از طریق یادگیری ماشین است. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد.

اوپو در بخش نرم‌افزار دستگاه خود از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری ColorOS 12 استفاده خواهد کرد و برای امنیت آن، از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر Goodix G7 بهره خواهد برد.

رندرهایی که اخیرا از این گوشی منتشر شده بود، طراحی آن را به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالا سمت چپ دستگاه و همچنین ماژول دوربین عجیب و غریب به تصویر کشیده بود. همچنین شنیده می‌شود که نسخه استاندارد آن از نظر مشخصات تقریبا مشابه نسخه پرو خواهد بود اما با چیپ دیمنسیتی 9000 راهی بازار می‌شود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا