بازی

پایان یافتن دو سریال Doom Patrol و Titans از دنیای دی سی در فصل چهارم

پایان یافتن دو سریال Doom Patrol و Titans از دنیای دی سی در فصل چهارم

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو سریال دنیای دی سی به پایان کار خود رسیده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سریال Doom Patrol و سریال Titans قرار است در فصل چهارم که فصل کنونی آن‌ها است، به پایان برسند و بدین ترتیب این دو سریال از دنیای DC رسما به پایان خواهند رسید. درواقع سریال تایتان‌ها و سریال دووم پاترول لغو شده‌اند و برای فصل پنجم تمدید نمی‌شوند و بدین ترتیب شبکه HBO Max به کار این دو سریال که از شبکه دی سی یونیورس به ارث برده بود، خاتمه داده است.

والپیپر فصل سوم سریال Doom Patrol

در حال حاضر نیمه اول فصل چهارم سریال Doom Patrol و سریال Titans از شبکه HBO Max پخش شده‌اند و پخش نیمه دوم فصل چهارم این دو سریال در طول سال ۲۰۲۳ اتفاق خواهد افتاد. برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، جاشوآ اورپین، جی لیکورگو، تیتوس ولیور، جوزف مورگان، فرانکا پوتنته و لیسا آمبالوانار، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی برای ساخت فصل چهارم سریال تایتان‌ها نیز بازگشته‌اند.

۶ قسمت باقی‌مانده فصل چهارم فصل چهارم سریال Titans در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO Max پخش خواهند شد. آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الاستی-گرل، دایان گررو در نقش کریزی جین، مت بامر در نقش لری ترینر ملقب به نگتیو من، برندن فریزر در نقش کلیفورد استیل ملقب به مرد رباتی، جویون وید در نقش ویکتور استون ملقب به سایبورگ، میشل گومز در نقش مادام روگ و مدلین زیما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند فصل‌های گذشته، جرمی کارور وظیفه ساخت فصل چهارم سریال دووم پاترول را بر عهده داشته است. فصل چهارم سریال Doom Patro با یک اتفاق غیر منتظره آغاز می‌شود، زمانی‌که آن‌ها به‌طور غیر منتظره‌ای به آینده سفر می‌کنند، با یک شگفتی مواجه می‌شوند. آن‌ها در مواجه شدن با مرگ قریب الوقوع خود باید یکبار برای همیشه تصمیم بگیرند که کدام مهم‌تر است: خوشبختی خودشان یا سرنوشت و نجات جهان؟


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا